نمایندگان کنفدراسیون فوتبال پس از ورود به ایران و حضور در نشستی سه ساعته عصر امروز (چهارشنبه 15 شهریور) از ورزشگاه تختی تهران بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازدید از 6 ورزشگاه و باشگاه برتر ایران بامداد چهارشنبه 15شهریور وارد تهران شدند و قرار است طبق برنامه پس از نشستی سه ساعته با کفاشیان، بهروان و نبی، عصر همین روز از ورزشگاه تختی بازدید کنند.

گفتنی است: نمایندگان AFC پس از بازدید از ورزشگاه تختی تهران صبح شنبه 15شهریور به قم سفر و از باشگاه صبای قم و ورزشگاه یادگار امام (ره) بازدید می کنند البته 5 نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ظهر پنج شنبه در باشگاههای گهر زاگرس و پیکان و ورزشگاه انقلاب کرج حضور می یابند و امکانات حرفه ای سه بخش را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.

شایان ذکر است: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح جمعه 17 شهریور امکانات باشگاه و ورزشگاه تختی آبادان و در عصر همین روز در باشگاه فولاد خوزستان حاضر و از امکانات موجود ورزشگاه غدیر اهواز بازدید می کنند و در شنبه 18 شهریور با سفر به استان هرمزگان از ورزشگاه خلیج فارس و باشگاه آلومینیوم هرمزگان جهت مرور مجوز حرفه ای بازدید می کنند.

شایان ذکر است: مأموریت نمایندگان AFC یک شنبه 19 شهریور با برگزاری جلسه نهایی با مسؤلان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و سپس نشست خبری با رسانه ها و مطبوعات در تهران پایان می یابد./مح

برچسب ها: فوتبال ، نمایندگان ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار