در ادامه نشست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کفاشیان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی، اعضای ایرانی حاضر در جلسه را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، وی در این باره گفت: حضور شما در ایران در این مقطع برای پیشرفت فوتبال ایران مهم است و دیدگاه ما هم همین است.با توجه به اینکه شما امکانات و زیرساختهای کشورهای دیگر را به خوبی بررسی کرده اید و در این خصوص تجربه خوبی دارید، ما از نظرات شما برای پیشرفت بیشتر فوتبال کشورمان استفاده می کنیم و تا جایی هم که توانسته ایم باشگاهها را ملزم به رعایت مقررات حرفه ای کرده ایم وباشگاهها هم پیگیر این مساله بوده اند و پیشرفت های خوبی داشته ایم. فدراسیون فوتبال هم در این راه با جدیت پیگیر بوده و تلاش کرده ایم معیارهای مورد کنفدراسیون رعایت شود. در این راه هم می دانیم کنترل هایی که انجام می شود باعث پیشرفت زیرساختهای فوتبال ایران می شود.

کفاشیان ادامه داد: ما این نیاز را احساس کرده ایم تا معیارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کنیم چرا که پتانسیل حرفه ای شدن را در باشگاهها و لیگ هایمان می بینیم تا معیارهای حرفه ای شدن اجرا شوند وسطح فوتبال ایران بالاتر رود. مطمئنا بازدیدهایی که هیات های کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاهها خواهند داشت باعث می شود تا باشگاهها با تلاش مضاعف به سمت افزایش زیرساخت و توسعه امکانات پیش روند. همکاران ما در فدراسیون فوتبال هم با تلاش بسیار در حرکت رو به جلوی فوتبال ایران نقش خواهند داشت و همه ما تلاش می کنیم تا معیارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، اجرایی شوند.

یکی از مهمترین مسایل صدور مجوز حرفه ای باشگاههاست که این بازدید هم در صدور مجوز نقش دارد. ما در پایان بازدیدمان یکشنبه 19 تیر، ساعت 14، تیر کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد.17 مهر آخرین تاریخی است که باشگاهها برای ارسال مدارک و مستندات و برطرف کردن مشکلات زیرساختی و دیکر مسایل فرصت دارند.

کفاشیان در پایان گفت: یکی از مهمترین مواردی که شما در این سفر آن را پیگیری می کنید موضوع حرفه ای شدن باشگاههاست و جالب اینجاست که هر 18 باشگاه لیگ برتری ایران درخواست حرفه ای شدن را داده اند و علاوه بر آن برخی از تیم های لیگ دسته اول نیز برای انجام این امر مهم اعلام آمادگی کرده اند که باید تمام تلاش و توجه مان را به این امر معطوف کنیم.

 این هیات امروز به بازدید از ورزشگاه پیکان خواهند رفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار