دبیر جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری ایران اسلامی شاخه اردبیل گفت : با اینكه جریان های مختلفی از هم اكنون در زمینه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فعال هستند ولی در نهایت این انتخابات دو قطبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام مهدی نوروزی افزود: به احتمال قوی در انتخابات یازدهم نیز نیروهای ارزشی در یك قطب متحد شده و با رقیب رقابت می کنند.

وی گفت: در این انتخابات برای ما ولایت اصل است و نیروهای ارزشی در استان اردبیل از نامزدی كه به ولایت نزدیك تر باشد حمایت می کنند.

نوروزی با اشاره به اینكه جبهه های متحد اصولگرایی و پایداری حزب نبوده و در چارچوب احزاب نیز فعالیت نمی كنند افزود: در استان اردبیل برای ما اصل ولایت مداری است و اگر احساس كنیم كه این جبهه ها در مركز در مسیر ولایت كار نمی كنند از آنها تبعیت نمی كنیم .

وی در باره تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت : به صلاح نیروهای اصولگرا است كه نامزد زیادی در انتخابات نداشته باشیم تا رییس جمهوری با یك رای بالا انتخاب شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایی در ادامه افزود: بهتر است نامزدهای اصولگرا به نفع نزدیكترین فرد به ولایت از صحنه كنار روند تا رییس جمهور ولایی مملكت با رای بالایی وارد ساختمان رییس جمهوری شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.