نیکی کریمی بازیگر سینما با حضور آقای بازیگر جوایز خود را به موزه سینما اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، غرفه «نیکی کریمی» در موزه سینما با حضور عزت‌الله انتظامی و محمدحسن پزشک و اهالی رسانه رونمایی شد.
انتظامی با توجه به اهدای جوایز خود به این موزه گفت: اولین نفری بودم که هدایا و جایزه‌های خود را به این موزه تقدیم کردم. حدود 12 سال است که موزه سینما افتتاح شده است و جای قدیم‌اش که مهمانسرای «پیرنیا» بود، جای زیادی نداشت و هنرمندان جوایز و هدایای‌شان را به سختی در اختیار موزه سینما می‌گذاشتند.
انتظامی تصریح کرد: چندین بار از کریمی خواستم تا به موزه بیاید و او نیز چند باری برای دیدن موزه آمد و خوشحالم که امروز غرفه ای زیبا برای او طراحی شده است.
در ادامه نیکی کریمی بازیگر سینما بیان کرد: با دیدن این موزه و با دیدن این جوایز و هدایا و این خاطره‌ها در موزه سینما احساس غرور می‌کنم و خوشحالم که بخشی از افتخارات سینمای ایران که در این موزه جای دارد متعلق به آثار من است.
بازگیر فیلم سینمایی "اجاره نشین ها" در ادامه  افزود: خیلی از بازیگران سینمای ایران بودند که در این سینما فعالیت زیادی داشتند اما در حال حاضر بعد از چند سال هیچ خاطره و یا حتی قطعه عکسی از آنان وجود ندارد
کریمی ادامه داد: جایزه‌ها، هدایا، لوح‌ها، عکس‌ها و مجلاتم را در اختیار موزه قرار داده‌ام و با خیال راحت خوشحالم که موزه به خوبی از آن‌ها نگهداری خواهد کرد.
 
کارگردان فیلم سینمایی "واکنش پنجم" در انتها در خصوص علاقه به بهترین جایزه‌اش گفت: از میان تمام جوایزم، جایزه سن سباستین را بیشتر دوست دارم؛ زیرا اولین جایزه بین‌المللی من بود و این جایزه را «تام کروز» به من اهدا کرده بود که البته من حاضر نبودم؛ به همین دلیل این جایزه را بسیار دوست دارم و برایم خاطره انگیز است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
امیدوارم خانم کریمی همچنان در ذهن ملت ایران به نیکی یاد بشید نه به بدی.
هنرمندی مثل شما حیفه که به کارهایی دست بزنه که ارزش خودشو وهمکارانش زیر سوال بره. خوهرانه می گم, کمی دقت پیشه کنید.
آخرین اخبار