مسابقات قهرماني ورزش بسيج بانوان كشور، جام كوثر، يادواره شهيده فاطمه اسديان، در شهركرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری )، با معرفي برترين ها، به كار خود پايان داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
اين مسابقات، در رشته هاي تيراندازي، دووميداني و تيراندازي با كمان، با حضور 600 ورزشكار از 19 استان و در قالب 25 تيم، به مدت دو روز برگزار شد.
سرپرست ورزش خواهران بسيج كشور، با اشاره به افزايش سطح كمي و كيفي اين دوره از رقابتها، گفت: در جمع بندي نهايي و براساس كسب رتبه، در مجموع نتايج تيمي برتر در رشته های تفنگ بادي و تپانچه، تيم استان همدان اول شد و استان هاي اصفهان و تهران بزرگ ،به ترتيب، دوم و سوم شدند.
همچنين، تيم استان چهارمحال و بختياري در نتايج تيمي تفنگ بادي، رتبه اول اين رقابتها را از آن خود كرد.
اقراريان گفت: مسابقات دووميداني اين دوره از رقابتها در ده ماده برگزار شد كه در پرتاب ديسك، وصال رحمانيان از خراسان رضوي اول شد و در تيم دوامدادي، استان كرمان، رتبه اول را كسب كرد.
همچنين، زهره ميري از استان فارس، حميده نوريان از همدان و حديثه نصيري از خراسان رضوي، رتبه هاي اول اين رقابتها را به ترتيب، در رشته هاي دو 100 متر ، 200 و 800 متر به دست آوردند.
به گفته اين مقام مسئول؛ در دو 300 متر، طاهره جهان پناه از استان چهارمحال و بختياري، دو 1500 متر، مريم موسويان از استان كهگيلويه و بويراحمد، ليلا مقانلو در پرش طول، از استان اردبيل، زينب مدني فرد در پرش ارتفاع، از استان خراسان رضوي و در پرتاب وزنه، افسانه قلي زاده، از استان اردبيل، رتبه هاي نخست اين رشته ها را از آن خود كردند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.