مضجع شريف امام رضا(ع) و بارگاه منور و قدسي كريمه اهل بيت(س) همچون نگيني درخشان بر خاك ايران زمين و سند افتخاري براي ساكنين اين سرزمين در پيروي از ائمه اطهار است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این پیام آمده است : دهه اول ذي القعده، كه به يمن ميلاد فرزندان همام امام موسي كاظم(ع)، به نام دهه كرامت نامگذاري شده است ، ایام بسیار مبارک و پربرکتی است كه در آن به واسطه ميلاد انوار الهي، عرش شكوفه باران است و فضا آكنده از عطر حضور ملائك مقربي است كه زانوي ادب بر زمين نهاده اند، خجسته ايامي است كه رحمت و كرامت الهي تابيدن گرفته و مژده شكوفا شدن غنچه هاي زيبا در باغ بوستان حسن نبوي را بر آسمانيان و زمينيان داده مي شود، گلهاي رعنايي كه با شكفتن خود، شادي و عشق را ميهمان دل هاي مسلمانان و دلدادگان اهل بيت عصمت و طهارت مي كنند. دهه كرامت سرشار از معاني، ارزش ها ومفاهیم پرمعنا ،سازنده و ارزشمند الهي انساني و یادآور تمام خوبی‌ها ، ارزش ها و كمالات انسانی است.
این دهه فرصت مغتنمي برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندي از دریای خروشان آموزه های قرآنی، زمینه آشنائی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوي دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم گردد.
فرارسيدن اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادي شفيعه روز جزاء، كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(س) و يازدهم ذيعقده، ميلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمين حجت خدا، آيت حق حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و دهه نوراني كرامت را به تمامي رهپویان طريق پرافتخار عصمت وطهارت و دوستداران و پيروان راستين ائمه معصومين تبريك و تهنيت گفته ،اميدوارم خداوند متعال همواره توفيق شناخت و معرفت اهل بيت و حركت در مسير مكتب نجاتبخش انبياء الهي را بر همه ما مسلمانان ارزاني فرمايد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.