امروز دوشنبه سالگرد شکل گیری جنبش ضد سرمایه داری در آمریکا موسوم به جنبش تسخیر است و پلیس نیویورک برای جلوگیری از تکرار حوادث سال گذشته حضور خود در مراکر مهم این شهر را افزایش داده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودی، معترضان جنبش وال استریت با برگزاری راهپیمایی در نیویورک به مناسبت سالگرد آغاز جنبش قصد دارند حرکت خود را تشدید کنند.
سازماندهندگان جنبش تسخیر وال استریت اعلام کرده اند که قصد دارند در تجمع امروز خود مراکز اقتصادی نیویورک را به اشغال خود دربیاورند.
مارینا پورتنایا خبرنگار شبکه راشا تودی در نیویورک گفت: تعداد زیادی از معترضان در سالگرد آغاز جنبش وال استریت تجمع کردند و حضور پلیس نیز گسترده است.
وی گفت: سازمانده دهندگان راهپیمایی امروز می گویند این تجمع نه تنها برای یکسالگی جنبش مهم است بلکه از جهت یادآوری نفوذ وال استریت در سیاست آمریکا به مردم نیز دارای اهمیت است.
خبرنگار شبکه راشاتودی گفت : از اوایل صبح امروز تعدا زیادی از گروههای مختلف در وال استریت تجمع کردند و تعدادی از معترضان نیز توسط پلیس بازداشت شده اند.
سازماندهندگان تجمع اعتراضی امروز می گویند امروز بزرگترین روز برای آنها است و امیدوارند باردیگر شوری که یکسال پیش برای نبرد برای برابری اقتصادی آغاز شد دوباره برانگیزند.
خبرنگار شبکه راشا تودی گفت: امروز حضور پلیس در جنوب شهر در محله منهتن نیز بسیار چشمگیر است.همچنین در سی شهر دیگر آمریکا نیز قرار است که تجمع مشابه معترضان صورت گیردو ما حدس می زنیم که تجمع در نیویورک بزرگترین آنها باشد زیرا جنبش وال استریت از این شهر آغاز شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار