پیشرو بودن استان زنجان در بهبود فضای کسب و کار در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجانگفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در راستای توسعه استان زنجان در دستور کار مسئولان دولت و به تبع آن مسئولان استان زنجان قرار دارد.

عباسی پیگیری بنگاه‌های زودبازده را از دیگر پیگیری‌های مسئولان استان زنجان عنوان کرد و افزود: این کارها در کنار اقدامات دولت برای مسکن و سایر حوزه‌های انجام شده است.

وی به بهبود فضای کسب و کار در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: استان زنجان جزو استان‌های پیشتاز در بهبود فضای کسب و کار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کوتاه‌شدن مسیرها را برای سرمایه‌گذاری از جمله تغییرات ایجاد شده پس از حضور استاندار در استان زنجان برای بهبود فضای کسب و کار اعلام کرد و گفت: بسیاری از ناهمواری‌های موجود در جامعه برای سرمایه‌گذاری رفع شده است.

وی به حمایت‌های خوب انجام شده از واحد کالباس‌سازی منظوری اشاره کرد و گفت: با احصای ظرفیت‌ها، حمایت مطلوبی برای به سرانجام رساندن این واحد صنعتی از طرف مدیران اقتصادی استان زنجان انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان سال صدور مجوز تاسیس شرکت فرآورده‌های گوشتی توتیای فرد زنجان 84 اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این واحد با رویکرد صادراتی که در پیش گرفته است، یکی از واحدهای موفق استان زنجان خواهد بود.

وی تاکید کرد: مدیران استان همه تلاش خود را برای بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های شرکت فرآورده‌های گوشتی توتیای‌فرد زنجان انجام خواهند داد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت فرآورده‌های گوشتی توتیای‌فرد زنجان با اشاره به اینکه شرکت در 6 هزار متر مربع احداث شده است، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های اعمال شده مدیران شرکت موفق به واردکردن تجهیزات پیشرفته شده است./س 

برچسب ها: پیشرو ، فضای ، کسب وکار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.