فرمانده انتظامي استان بوشهر در آستانه هفته ناجا از سرمايه اجتماعي بعنوان مهمترين مولفه اقتدار پليس نام برد و گفت : مشارکت فعال مردم در امنيت مهمترين سرمايه اجتماعي است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرتيپ دوم حيدر عباس زاده فرمانده انتظامي استان بوشهر در تشريح شعار هفته ناجا از سرمايه اجتماعي به عنوان تضمين کننده اقتدار پليس ياد کرد و اظهارداشت: پليس هنگامي مي تواند مقتدرانه و با جديت در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي گام بردارد که مشارکت و تعامل مردم را به عنوان سرمايه اجتماعي در کنار خود داشته باشد.
 وي افزود: توسعه رويكرد جامعه محوري ، افزايش خدمات رساني و احساس امنيت در بين عموم مردم ، جلب مشاركت اقشار اجتماعي در تامين نظم و امنيت از اهم اهداف پليس در برنامه هاي هفته گراميداشت نيروي انتظامي است.
 امير حيدرزاده در ادامه اضافه کرد: سرمايه اجتماعي براي هر سازماني مفيد و موثر است و امروز سازماني موفق است که از سرمايه اجتماعي بالايي برخوردار باشد .
 وي ادامه داد: پليس تلاش مي کند با بستر سازي ارتباطات ، مشارکت مردم و سازمانها انجام ماموريت در راستاي برقراري محيطي امن و آرام را آسانتر کند .
 اين مقام انتظامي با اشاره به نقش نيروي انتظامي در پيشگيري از جرائم و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي بيان داشت : مردم مطالبات خود را در هر حيطه اي که باشد از پليس مي خواهند و اگر نيروي انتظامي ماموريتهايش را به خوبي انجام دهد کار آمدي نظام را به دنبال خواهد داشت .
فرمانده انتظامي استان بوشهر در پايان خاطر نشان ساخت: تعامل با ساير نهاد هاي دولتي و استفاده از ظرفيت هاي آنان در عرصه هاي مختلف، راهكاري براي به اوج رساندن کيفيت برنامه هاي هفته گراميداشت نيروي انتظامي است./ف
برچسب ها: اجتماعی ، اقتدار ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار