ايجاد اداره ارشاد شهرستان پيشوا كورسوي اميدي در جهت نهادينگي هنر در اين شهرستان است.

طاهري رئيس اداره ارشاد شهرستان پيشوا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اداره ارشاد شهرستان به صورت رسمي كار خود را از اول فروردين سال 91 آغاز كرده و در طول پنج ماه فعاليت هاي بسياري در سطح استان و كشوري انجام داده است.
طاهري ادامه داد: البته در بخش نمايس كار خود را از ارديبهشت ماه همزمان با ارديبهشت تئاتر با اجراي دو نمايش در دو بخش كودك و بزرگسال شروع كرده است.
وي افزود: اولين كار توليدي شهرستان در 15 خرداد به مناسبت قيام 15 خرداد با نام ياران آفتاب به اجرا درآمده است.
طاهري با اشاره به اين كه پيشوا در حال حاضر انجمن نمايش ندارد، گفت: با صحبت هايي كه با شهرداري شهرستان انجام داده ايم قرار است ساختماني در اختيار ما قرار گيرد كه محل استقرار انجمن هاي هنري از جمله انجمن نمايش خواهد بود، بعد از ايجاد محل انجمن نمايش نام اعضايي كه اكنون در ليست قرار داده ايم را به صورت رسمي اعلام خواهيم كرد.
طاهري در مورد سالن هاي فعلي شهرستان گفت: شهرستان سالن استانداردي براي اجراي نمايش ندارد حتي گروه ها و هنرمندان براي تمرين هم نمي‌توانند روي جاي ثابتي حساب كنند، اما به اميد خدا قصد داريم در آينده نزديك يك سالن استاندارد كه حق مردم شهرستان است ايجاد كنيم و تا آن زمان نمايش ها در دو سالن نيمه استاندارد به اجرا درخواهد ‌آمد.
وي خاطرنشان كرد: شهرستان از پتانسيل بالايي برخوردار است و استعدادهاي فراواني در سطح مدارسي وجود دارد كه نيازمند آموزشي تخصصي براي شكوفايي هستند و ما قصد داريم با شروع سال تحصيلي جديد با همكاري آموزش و پرورش به صورت تخصصي و با استفاده از استادان مجرب به آموزشي تئاتر بپردازيم.
لازم به ذكر است در چند سال گذشته هنرمندان بسياري از شهرستان پيشوا به استان تهران و حتي كشور معرفي شده اند و اميد است با ايجاد اداره ارشاد در اين شهرستان اين هنرمندان بتوانند مردم شهر خود را از هنر نمايش بهره مند سازند./ي2

برچسب ها: تئاتر ، پیشوا ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار