سرمربی پرسپولیس گفت: من 36 سال است که مربی هستم و این بدترین روزهای شروع کارم در یک تیم است. از این شرایط و خودم خجالت می‌کشم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مانوئل ژوزه پس از تساوی بدون گل برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: باز هم یک بازی دیگر و2 امتیاز از دست رفته، بازی بدی انجام دادیم و خوب بازی نکردیم. نفت تیم ضد حمله‌ای بود اما ضد حملاتش را کنترل کردیم. می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی کنیم ولی این کار را نکردیم.

وی ادامه داد:‌در نیمه اول موقعیت آنچنانی نداشتیم حریف هم همین شرایط را داشت در این نیمه بازی کیفیت خاصی نداشت در نیمه دوم بازی بهتر شد. سه شانس گلزنی هم داشتیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم. وقتی فشار روی یک تیم است اعتماد به نفس بازیکنان پائین می آید.

ژوزه تصریح کرد: مشکل ما ذهنی است. این فشار از روز اول بر روی بازیکنان است. پرسپولیس با 3 دفاع بهتر بازی می‌کند اما در گل زدن مشکل داریم. موقعیت‌های گلزنی صددرصد را از دست دادیم. بار منفی روی تیم است، یک بازی را ببریم خیلی چیزها عوض می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه روند این تیم ناامید کننده است گفت: مشکل ما فکری و ذهنی است، بر روی تیم فشار زیادی قرار دارد وقتی 16 بازیکن یک باشگاه عوض می‌شوند و همه در شروع فصل می‌خواهند این تیم قهرمان شود، فشار زیادی روی این تیم ایجاد می‌کنند. یکی دو ماهه نمی‌توان این تیم را درست کرد. فشاری که روی بازیکنان است باید برداشته شود تا بازیکنان راحت‌تر بازی کنند. در دفاع مشکلی نداریم اما در خط حمله همچنان مشکل داریم.
 
 وی با طرح این موضوع که تیم پرسپولیس به خوبی بستته نشده است گفت: تیم توسط من بسته نشده و ارنج ما تعادل لازم را ندارد به طور مثال ما در جناح راست 7 بازیکن داریم و در سمت چپ فقطاز یک بازیکن تخصصی بهره می بریم که آن هم در یکسال گذشته اصلا بازی نکرده است!

ژوزه از عملکرد میثم نقی زاده بازیکن جدید تیمش در پست هافبک دفاعی ابراز رضایت کرد و گفت: ما در این پست سوسا و سامان آقازمانی را هم داشتیم که سوسا مصدوم شد و سامان را هم ظاهرا تماشاگران به او علاقه ندارند و وقتی در زمین حاضر می شود نمی تواند آن طور که شاید و باید بازی کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران گفت: تماشاگران حق دارند ناراضی باشند، این تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد. من 36 سال است که مربی هستم و این بدترین روزهای شروع کارم در یک تیم است. از این شرایط و خودم خجالت می‌کشم. فکر می‌کنید من خوشحالم؟‌ تیم‌های من فوتبال را خوب بازی می‌کنند و قهرمان می‌شوند.
 
ژوزه خاطر نشان کرد:  آیا من که این همه قهرمانی بدست آورده ام احمق هستیم؟! من توانایی هایی دارم اما متاسفانه پرسپولیس امروز مشکلاتی دارد که به نتیجه لازم نمی رسد. من با قدرت به کار خود ادامه می دهم از تجربیات خود نهایت استفاده را برای موفقیت پرسپولیس خواهم برد.
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تعطیلات زیاد لیگ ریتم بازی‌ها را می‌گیرد و این برای تیم‌هایی که ملی‌پوش زیاد دارند شرایط را سخت می‌کند. امروز رضایی، قاضی، فشنگچی و پولادی را نداشتیم و انتخاب‌هایم محدود بود مخصوصا برای تعویض انتخاب زیادی نداشتم ./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار