معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تا پایان امسال بر اساس طرح سنجش رضایت مشتریان از شرکت‌های بیمه این شرکت‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رحیم مصدق امروز در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان اردبیل افزود:‌ با توجه به افزایش و تعدد شرکت‌های بیمه و تنوع خدمات ارائه شده از سوی آنها با هدف ایجاد رقابت برای خدمات بهتر به مردم شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات بهتر مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی گفت: بر اساس این نظر‌سنجی و سنجش صورت گرفته و بررسی‌های علمی، شرکت‌های بیمه را رتبه‌بندی می‌کنیم تا با معرفی به مردم آنها را در جریان وضعیت ارائه خدمات شرکت‌های بیمه قرار دهیم.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتری‌مداری و جلب رضایت آنها را از ضروریات اهداف و عملکرد شرکت‌های بیمه بازرگانی توصیف کرد و افزود: هر چند این شرکت‌ها به دنبال سود و منفعت خود هستند تا رضایت سهامداران خود را نیز جلب کنند اما ضرورت دارد به رضایت مردم نیز با ارائه خدمات کیفی اهمیت قائل شده و سعی کنند بیشتر از گذشته در این امر موفق عمل کنند.

مصدق با اشاره به فعالیت 18 شرکت بیمه‌ای در استان گفت: چندین شرکت نیز در مرحله اخذ مجوز هستند تا بتوانند در کنار هم خدمات متنوعی را ارائه کنند./ع

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، بندی ، شرکتهای ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.