مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل گهر دورود فقط به دنبال برد و کسب سه امتیاز بودیم تا به تیم‌های بالانشین لیگ برتر و صدر جدول نزدیک شویم که با پیروزی در دیدار خانگی به این مهم دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، رامین رضائیان با اشاره به پیروزی تیمش در بازی شب گذشته در برابر گهر دورود تصریح کرد: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی مطلوبی که بازیکنان از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشتند، از هر نظر برای شکست گهر شهرداری دورود آماده بودیم و فقط برای بردن مقابل این تیم به میدان رفتیم.
وی که زننده تنها گل صبای قم در این دیدار خانگی بود، تصریح کرد: نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را مربیان ما به بازیکنان گوشزد کرده‌ بود‌ند، ضمن اینکه پیروزی در خانه با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ و تلاش تمام بازیکنان تا آخرین لحظه مسابقه به دست آمد.
وی تصریح کرد: اکنون تیم وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی دارد و در ادامه دیدارهای این فصل لیگ برتر، به ترتیب با تیم‌های نفت تهران، داماش گیلان و استقلال تهران بازی داریم که امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتایج مطلوب در ادامه باز‌ی‌های لیگ، موفق عمل کنیم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: مقابل گهر شهرداری دورود توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، به نتیجه دلخواه دست یابیم و در بازی با نفت تهران هم روز جمعه این هفته پرقدرت و خوب بازی خواهیم کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.