مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ماراتن سه روزه گروه‌های برتر تئاتر مازندران از امروز آغاز شد.

 

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: هشت نمایش راه یافته به مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان برای کسب عناوین برتر و راهیابی به جشنواره منطقه‌ای و بین‌المللی تئاتر فجر از صبح امروز به مدت سه روز در ساری با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایش‌های قصه مرگ ماهان و من، شیرین و وودی آلنبه کارگردانی عباس ابوالحسنی و حسن میرزایی از شهرستان بابل و شکلک به کارگردانی علیرضا هنربری از شهرستان تنکابن  امروز به روی صحنه می‌روند، افزود: فردا نیز سه نمایش مجلس نامهبه کارگردانی رضا عموزاد از شهرستان بهشهر، مرگ در روز یک دسامبر به کارگردانی رضا امیرصالحی از شهرستان آمل و دعوت به همکاری به کارگردانی نعیم صالحی از شهرستان تنکابن به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: دو نمایش تولدت مبارک سامی به کارگردانی صاحب آهنگر و رستگاری روی تپه یازدهم به کارگردانی یاسر محمودی از شهرستان ساری نیز 28 شهریور به روی صحنه می رود.

به گفته ابراهیمی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران از امروز تا 28 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود./س
برچسب ها: برگزاری ، مارتن ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.