با توجه به افزایش بهای حاملهای انرژی، نرخ تورم و به منظور افزایش بهره وری فعالان صنعت و ارتقاء کمی و کیفی پروژه های عمرانی و ساخت و سازها، تعرفه جدید خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح از سوی معانت ...

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بابکان مدیر کل دفتر بازاریابی و امور قراردادهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این باره گفت: آخرین ویرایش تعرفه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح در سال 1387 ابلاغ گردیده بود و تاکنون کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله این شرکت به ارائه خدمات بر اساس آن اقدام می کردند.

وی در خصوص روند تدوین تعرفه جدید گفت: از سال 1387 تاکنون این دفتر با هدف تدوین تعرفه جدید اقدام به اخذ پیشنهادات و نقطه نظرات آزمایشگاههای فنی و مکانیک خاک مراکز استانها نموده و پس از گردآوری و جمع بندی نظرات و با همکاری و مشارکت کمیته هادی ژئوتکنیک معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و با برگزاری 25 جلسه تخصصی با کارشناسان این امر و 5 جلسه تخصصی با مسئولین امور نظام فنی، نسبت به تدوین تعرفه پیشنهادی اقدام شد.

بابکان در ادامه گفت: پس از ارائه تعرفه پیشنهادی و توجه وزیر راه و شهرسازی و پیگیریهای مستمر از سوی مدیرعامل و دفتر بازاریابی و امورقراردادهای این شرکت ، تعرفه جدید در 12 شهریورماه سال جاری به امضاء معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رسید و قابلیت اجرایی از 1/1/1391 را دارد.

وی در پایان مطالب خود گفت: متوسط افزایش بهای ارائه خدمات آزمایشگاهی تعرفه جدید نسبت به سال 1387 حدود 40 تا 80 درصد می باشد که این امر در راستای برنامه ها و استراتژیهای مدون و مصوب سال جاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به سرانجام رسید./س
برچسب ها: مصالح ، ژئوتکنیک ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار