معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني شركت شهر جديد پرديس اعلام کرد : ثبت نام مسکن مهر شهر جديد پرديس که در دور جديد از 16خرداد آغاز شده است ، همچنان ادامه دارد.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،حسن اسفنديار امروز در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت:‌ تاکنون بيش از هشتاد هزار نفر براي مسکن مهر شهر جديد پرديس نام‌نويسي کرده اند و با توجه به اينکه پيش‌بيني مي‌شود 20 تا 25 درصد متقاضيان احراز شرايط نشوند ، نام‌نويسي تا بيش از 100 هزار نفر ادامه خواهد داشت.
وي تاکيد کرد: در دور جديد با تاکيد رئيس جمهور و تلاش‌ هاي وزير راه و شهرسازي قرار است 80 هزار مسکن مهر جديد در سه پروژه ساخته شود و مهلت ثبت‌نام تا تکميل اين ظرفيت ادامه مي‌يابد.
اسفنديار گفت: سه پروژه شهر جديد پرديس براي مسکن مهر شامل يک فاز 35 هزار واحدي است که قيمت تمام شده مسکن در آن به 45 ميليون تومان مي‌رسد و 25 ميليون تومان تسهيلات بانکي دارد ، 20 ميليون تومان هم آورده متقاضي است و ابتدا بايد 5 ميليون تومان پرداخت کند.
وي افزود: در فاز 5 شهرجديد پرديس هم ساخت 10 هزار واحد مسکوني با قيمت تمام شده 52 ميليون تومان  برنامه‌ريزي شده است که 25 ميليون تومان تسهيلات دارد و بقيه را متقاضي تامين خواهد کرد.
اسفنديار گفت: در پروژه فاز 8 که به دره‌بهشت معروف است، هزينه تمام شده هر واحد مسکوني به 57 ميليون تومان مي‌رسد که 25 ميليون تومان آن تسهيلات خواهد بود.
وي اولويت‌بندي تخصيص واحدهاي مسکوني را بر اساس زمان ثبت‌نام و همچنين زمان واريز آورده اوليه متقاضي اعلام کرد.
اسفنديار همچنين از آغاز عمليات ساخت و ساز پروژه‌هاي مسکن مهر شهر جديد پرديس خبر داد و گفت: پيمانکاران قرار است اين واحدها را در 14 ماه تحويل دهند که در مراحل مختلف پيشرفت فيزيکي قرار دارد.
وي همچنين درباره کيفيت مصالح و کيفيت ساخت و ساز اطمينان داد و گفت: همه مراحل تامين مصالح و عمليات ساختماني با نظارت عاليه شرکت عمران شهر جديد پرديس و با همکاري بازرسان باتجربه انجام مي‌گيرد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني شركت شهر جديد پرديس گفت : نام نويسي نام متقاضيان مسكن مهر شهر جديد پرديس براي رفاه حال شهروندان تهراني از طريق دفاتر پستي شهر تهران انجام مي شود.
شهر جديد پرديس كه حدود 17 كيلومتر با شهر تهران فاصله دارد ، از پُرمتقاضي ترين شهرهاي جديد كشور در طرح مسكن مهر محسوب مي شود.
پرديس همچنان با جمعيت بالاي افرادي روبرو است كه متقاضي ثبت نام در طرح مسكن مهر و ساخت واحد مسكوني در اين شهر جديد هستند.
در حال حاضر 60 هزار نفر در شهر جديد پرديس سكونت دارند كه بر اساس افق پيش بيني شده ، جمعيت شهر جديد ياد شده در 2 تا 3 سال آينده به 400 هزار نفر افزايش خواهد يافت.
همچنين همه واحدهاي مسكوني مهر در شهر جديد پرديس به شيوه صنعتي در حال ساخت است و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله را نيز در طراحي واحدهاي مسكوني مدنظر قرار دارد.
مدارك لازم براي نام نويسي متقاضيان شامل شناسنامه متقاضي، همسر و افراد تحت تكفل وي به همراه كپي صفحه اول و دوم، كارت ملي متقاضي، همسر و افراد تحت تكفل وي به همراه كپي پشت و رو كارت، حكم كارگزيني متقاضي، سركوپن، گواهي مدرسه محل تحصيل فرزند متقاضي يا هر مدرك ديگر كه بتواند شرط حداقل 5 سال سابقه سكونت را احراز کند ، است.
متقاضيان براي دريافت مدارك مورد نياز و نشاني مراكز پستي‌ مي‌توانند به پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي http://www.mrud.ir و پايگاه اطلاع رساني شهرجديد پرديس http://www.pardis-ntoir.gov.ir مراجعه و فرم هاي مربوط را دريافت کنند.
متقاضيان بايد براي مراحل ثبت نام به دفاتر پستي مراجعه كنند.
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار