مشاور وزیر نیرو گفت: خلأ 4 میلیون تومانی تامین زیر‌ساخت‌ها در مسکن مهر باید به نحو مطلوب جبران شده و شاهد نقص و کوتاهی در کار نباشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علیرضا محمودی امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: در یک برآورد دقیق برای برخورداری از شاخص خدمات، آب برق، فاضلاب شهری 5 میلیون تومان سرمایه گذاری را ضروری دیدیم در حالی که از این مبلغ پرداختی 20 درصد که حدود یک میلیون تومان است مشخص شده و بقیه جذب اعتبارات در خلاء است.

وی با اشاره به کارهای خوب انجام شده در استان اردبیل نسبت به دیگر استان‌ها در حوزه آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر گفت: با ابتکارات خوبی که در این استان اندیشیده شده هزینه‌های انشعاب آب، برق و فاضلاب پایین آمده که این نشان از هماهنگی و همکاری مسئولان استان در رفع مشکلات است.

محمودی افزود: در کشور از لحاظ تامین سهم وزارتی برای مسکن مهر مشکلی نداریم ولی انتظار داریم همسو با دستگاه‌های خدمات‌رسان، استانداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی نیز سهم خودشان را پرداخت کنند.

وی گفت: در کنار برطرف کردن این خلاء که بسیار ضروری به نظر می‌رسد در دو سال اخیر با تراکم افتتاح‌های مسکن مهر روبرو بودیم که انتظار داریم با یک دور اندیشی و تدبیر مناسب این شرایط سر و سامان واقعی پیدا کند.

مشاور وزیر نیرو در ادامه افزود: این وزارتخانه تمام توان خود را در بخش آب و فاضلاب و امور برق به کار گرفته است تا در یک سال باقیمانده از دولت دهم و همسو با سیاست دولت در تحویل واحدهای مسکونی مهر به گونه‌ای حرکت کند تا همه واحدهای مسکونی با برخورداری از انشعاب، آب، برق و فاضلاب بتوانند پذیرای متقاضیان باشند./س

برچسب ها: اردبیل ، جبران ، خلا ، اعتباری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.