هم اندیشی جوانان با حضور نمایندگان رئیس جمهور در امور جوانان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مشاور استاندار هرمزگان در امور جوانان هدف از این همایش رابررسی مسائل و مشکلات جوانان با حضور نمایندگان آنها در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری ، فعالیتهای اجتماعی، ورزش و بانوان اعلام کرد.

عسکری زاده افزود: در این نشست مواردی که در استان قابل حل باشد با حضور استاندار تصمیم گیری و مواردی که نیاز به مصوبه دولت داشته باشد به دبیرخانه مربوطه ارجاع داده می شود.

وی گفت: همایش ملی انسجام و وحدت جوانان کشور در آبان امسال در تهران برگزار می شود و برای مواردی که در کارگروه های استانی به هیئت دولت ارجاع شده است تصمیم گیری می شود.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به افتخارآفرینی های جوانان کشور در عرصه های مختلف گفت: عقبه جوانان ایرانی پرافتخار است.

عزیزی با اشاره به استعدادهای جوانان هرمزگان گفت: نبوغ ، خلاقیت و ظرفیت علمی جوانان این استان موجب ارتقاء 25 پله ای پارک علم و فناوری استان و قرار گرفتن در جایگاه دوم کشور شده است.

در این نشست نمایندگان جوانان استان به بیان مسائل و مشکلات موجود در اشتغال ، مسکن، امور نخبگان، مشکلات ورزشکاران و مشکلات فرهنگی پرداختند.

تشکیل جلسات ماهانه شورای هماهنگی امور جوانان و شورای مسکن جوانان از نتایج نشست امروز بود./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.