همزمان با دهه كرامت جمعي از خدام حرم امام رضا (ع) به استان خوزستان سفر مي‌كنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،سيدمصطفي موسوي، دبير ستاد برگزاري جشن‌هاي "زير سايه خورشيد" در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: همزمان با دهه كرامت هياتي هشت نفره از خدام حرم امام رضا (ع) و نمايندگان آستان قدس رضوي به اهواز و ديگر شهرهاي استان خوزستان سفر مي‌كنند و جشن‌هايي با حضور اين افراد در استان برپا مي‌شود.

 

وي افزود: خدام حرم امام رضا (ع) از چهارم تا هفتم مهرماه در خوزستان خواهند بود و در اين چند روز به شهرهاي اهواز، ماهشهر، آبادان، رامشير و شوشتر سفر مي‌كنند.

 

موسوي تصريح كرد: ديدار با جانبازان و خانواده‌هاي شهدا، بازديد از بيمارستان‌ها و عيادت از بيماران و زيارت قبور شهدا ازجمله برنامه‌هاي خدام حرم امام رضا (ع) در خوزستان خواهد بود. نمايندگان آستان قدس رضوي در روز پنجم مهرماه با حضور در بيمارستان‌هاي شهر اهواز، ازجمله بيمارستان طالقاني و اميرالمومنين از بيماران عيادت مي‌كنند؛ همچنين در روز ششم مهرماه نيز در مناطق عين دو، پادادشهر، زرگان و كوي رزمندگان حضور مي‌يابند و جشن‌هايي با حضور خدام برگزار مي‌شود.

 

رئيس ستاد برگزاري جشن‌هاي "زير سايه خورشيد" در خوزستان خاطرنشان كرد: در زمان حضور خدام حرم امام رضا(ع) چهار جشن بزرگ در استان برگزار مي‌شود./س


برچسب ها: خدام ، امام رضا ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.