فرمانده نیروی ‌انتظامی آذربایجان‌‌‌غربی گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه نیروی انتظامی در شرایط کنونی بهره‌مندی این نیرو از علوم روز است.

به‌ گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سردار محمدعلی نصرتی       اظهار داشت: یکی از مولفه‌های توفیق و سرافرازی هر دولت و ملتی وجود پلیس کارآمد و مقتدر در آن کشور است.

وی افزود: پلیس در ایران ‌اسلامی به ‌عنوان جلوه اقتدار ملت و یکی از باکفایت‌ترین نیروهای حاضر در جامعه است که این امر به برکت حضور فرماندهان مخلص و کارآمد و همچنین بهره‌گیری این نیرو از علوم و فنون روز کسب شده ‌است.

نصرتی در ادامه با اشاره به اقتدار کامل نیروهای ‌انتظامی حاضر در این استان بیان داشت: ولایت‌مداری، بصیرت و دفاع از آرمان‌های نظام از شاخصه‌های اصلی یگان‌های حاضر در آذربایجان ‌غربی و مهم‌ترین دلیل ناکامی دشمنان در مقابله با این نیروها است.

فرمانده نیروی‌انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به تحولات منطقه داشت و خاطرنشان کرد: نیروی ‌انتظامی آذربایجان‌غربی به تبعیت از نیروی ‌انتظامی کشور تحولات را به یک موقعیت و حرکت رو به جلو تبدیل کرده که فاصله میان عقب‌ماندگی و پیشرفت را پر می‌کند.

وی فضای استان را فضایی آکنده از وفاق و همدلی دانست و تصریح ‌کرد: عطوفت، احساس مسئولیت و همچنین وفاق و همدلی میان نیروهای ‌انتظامی استان و مردم ساکن در سراسر آذربایجان ‌غربی تا حدی چشمگیر و قابل تحسین است که هیچ‌یک از دشمنان یارای مقابله با این شرایط را ندارند.

نصرتی ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی‌تر مسئولان به نیروهای ‌انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رابطه تنگاتنگ فرماندهان و نیروهای ارشد ناجا در آذربایجان‌غربی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان بسیار مطلوب بوده و به‌ طور مکرر شاهد درج اخبار و مطالب مربوط به پیشگیری از جرائم و همچنین آمار مربوط به پیشرفت‌ها و عملیات این نیرو در جراید و رسانه‌های مجازی هستیم.

وی وضعیت امنیتی استان را مطلوب ارزیابی و تصریح‌ کرد: پس از عملیات سپاه پاسداران‌ انقلاب ‌اسلامی در مرزهای این استان دشمن در صدد تخریب روحیه مردم به‌ خصوص مردم ارومیه به‌بهانه خشکسالی دریاچه ‌ارومیه بوده که این اقدام با آگاهی و روشنفکری ماموران نیروی‌ انتظامی به‌ خوبی کنترل شده ‌است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.