دانشگاه تربیت مدرس نيز در محکومیت ساخت فیلم اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران؛

بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک وتعالی " محمد الرسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم

بار دیگر دستان پلید صهیونیسم و آمریکای جنایتکار از آستین چهره های زبون و منفور بیرون آمد و با تولید و پخش فیلمی سراسر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار نمود.
این اقدام ناشایست دشمنان اسلام که در جهت اسلام ستیزی و اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان و نشان دادن چهره ای سیاه از دین مبین اسلام صورت گرفته است، هرگز نمی تواند مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد نماید. وجود نورانی پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) آنقدر مشحون از محبت و جاذبه است که این حرکت مذبوحانه همچون سایر اقدامات پیشین نمی تواند آنرا خدشه دار کند. با وجود خروش بی امان امت اسلامی دشمنان بدانند زمان فتنه انگیزی و اقدامات توهین آمیز نسبت به اسلام و مقدسات آنان سر آمده و هر بی فرهنگی و ذلت رسانه ای علیه مسلمانان با عکس العمل شدید آنان مواجه خواهد شد.
دانشگاه تربیت مدرس همگام و همصدا با امت جهانی اسلام و تمامی آزادگان جهان، ضمن محکومت شدید این اقدام سخیف و منفور، خواهان برخورد جوامع علمی، بین المللی و آزادی خواه جهان با این اهانت بی شرمانه هستند. بی شک فرهنگ دوستان عالم این رفتارهای خائنانه نسبت به ادیان مقدس را برنتابیده و با آن مبارزه می کنند. /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار