مجمع روحانيون مبارز با انتشار بيانيه‌اي، ضمن محكوم كردن اهانت به پيامبر اسلام(ص)، از زمامداران كشورهاي اسلامي، سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر مجامع رسمي و بين‌المللي خواست تا اقدام عملي و مناسبي در برابر اين اقدام انجام دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مجمع روحانيون مبارز با انتشار بيانيه‌اي، ضمن محكوم كردن اهانت به پيامبر اسلام(ص)، از زمامداران كشورهاي اسلامي، سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر مجامع رسمي و بين‌المللي خواست تا اقدام عملي و مناسبي در برابر اين اقدام انجام دهند.

متن اين بيانيه بدين شرح است:
 
«يريدون ان يطفنوا الله بافوا بهم و يابي‌الله الا ان يتم نوره ولو كره الكافرون
 
تداوم خصمانه‌ترين و پليدترين روش‌ها در مواجهه جريانات افراطي غرب با مكتب الهي اسلام بي‌گمان خدشه‌اي بر آئينه حقيقت‌نماي اين آئين آسماني وارد نكرده و جز رسوايي آمران و آملان اين حركات زشت و نفرت‌انگيز نتيجه ديگري به بار نخواهد آورد.
 
عمق نفوذ معارف الهي اسلام و واماندگي و عجز سردمداران كفر جهاني از مقابله با آن و چه يا در تمامي اقدامات هتاكانه و موهني است كه سالياني است به عنوان راه و روش صهيونيسم بين‌الملل و پاسداران جاهليت مدرن براي كاستن از نفوذ معنويت اسلامي اتخاذ شده است، كمپاني‌هاي نفرت، كتاب، فيلم و رسانه‌هاي مجازي فراواني براي وارونه جلوه دادن حقايق نوراني اسلام و مانع‌تراشي براي گرايش حقيقت‌جويان به اين دين الهي به كار گرفته‌اند، اما خورشيد حقيقت هرگز زير ابرها پنهان نمانده و تابش نور قرآن‌بخش وسيعي از جهان امروز را زنده نگه داشته است.
 
جنون قرآن‌سوزي و هتاكي به ساحت مقدس والاترين رسول الهي حضرت محمد مصطفي (ص) وارد مرحله خطرناكي شده است كه بايد تمامي انسان‌هاي آزاده اعم از مسلمان و غيرمسلمان در مقابله با اين پديده زشت و نفرت‌انگيز همصدا شده، نگذارند ننگ بازگشت به جاهليت بر پيشاني بشر امروز حك شود. روشنفكران آزادانديش كه آزادي فكر و انديشه را از هتاكي و حمله به مقدسات ديني و اهانت به نمادهاي مقدس مومنان خداجو جدا مي‌بينند بايد دامن بشريت را از ننگ اين آلودگي و انحطاط اخلاقي بزدايند.
 
بي‌ترديد در وراي همه اين حركات شيطاني دست پنهان صهيونيسم به طور آشكار مشاهده مي‌شود اما عدم برخورد قاطعانه پيروان دو پيامبر بزرگ الهي حضرت موسي كليم و عيسي مسيح غير قابل توجيه است. اگر آن روز كه آن كشيش ديوانه يا شيطان‌صفت اقدام به آتش زدن كتاب آسماني مسلمانان كرده بود بزرگان كليسا متناسب با آن جنايت برخورد كرده بودند، امروز فريب‌خوردگان شيطاني به تهيه اين فيلم موهن اقدام نمي‌كردند. اگر بزرگان واتيكان از يك‌سو و حاكمان غرب از سوي ديگر چشم بر اين جنايت نمي‌بستند، شاهد خشم همه‌جانبه مسلمانان و نفرت همگاني آنان نبودند. عذر بدتر از گناه آنكه برخي از مقامات آمريكايي در توجيه اين جنايت به اصل آزادي بيان متمسك شده و وقيحانه اين افتضاح اخلاقي، فرهنگي را توجيه نمودند در حالي كه در هيچ آيين‌ و مكتبي توهين به مقدسات روا نبوده و قوانين رايج بين‌الملل نيز آن را تجويز نكرده و نمي‌كند.
 
مجمع روحانيون مبارز اين اقدام زشت و هتاكانه و توطئه‌آميز را محكوم نموده و از تمامي مسلمانان و آزادگان جهان و پيروان راستين اديان الهي مي‌خواهد در مقابل اين جريان ضدانساني آرام نگيرند. زمامداران كشورهاي اسلامي و سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر مجامع رسمي و بين‌المللي وظيفه دارند تا اقدام عملي و مناسب در برابر اين جنايات معمول دارند.»
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار