تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به حاکمان این کشور ادامه دارد اما این اعتراضات در روز گذشته و به دلیل انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام، با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، مردم منطقه الدراز بحرین روز گذشته در تظاهراتی گسترده ساخت و انتشار فیلم موهن به اسلام و پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کردند.
در این تظاهرات که پس از اقامه نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد نماز گزاران در صفوفی فشرده، ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام(ص) این پیام را به دشمنان دادند که هرگز اجازه نخواهند داد به پیامبر رحمت(ص) اهانت بشود. 
در همین رابطه، فاضل عباس دبيرکل جمعيت تجمع دموکراتيک بحرين، رژيم بحرين را رژيمي دروغگو توصيف کرد.
فاضل عباس در تجمع گسترده شب گذشته مخالفان بحريني در جزيره ستره که با شعار «کودکان بحرين در زندان» برگزار شد گفت سرکوبگري هاي وحشيانه در بحرين پس از انتشار گزارش بسيوني و توصيه هاي شوراي حقوق بشر ژنو نشان مي دهد رژيم بحرين دروغ مي گويد و هيچ يک از توصيه ها را اجرا نکرده است.
شرکت کنندگان در اين تجمع از رفتار رژيم بحرين با کودکان به ويژه بعد از آغاز سال جديد تحصيلي انتقاد کردند که موجب شده است بسياري از دانش آموزان به علت بازداشت شدن نتوانند سال تحصيلي را آغاز کنند.
عباس گفت رژيم حاکم بارها اراده ما را آزمايش کرده و مانع برگزاري تجمعات شده و تلاش کرده است مناطق خاصي را براي برپايي تجمع مخالفان بر آنان تحميل کند ولي مردم بحرين و رهبران آنان حضور و ايستادگي خود را به اثبات رساندند.
وي افزود اين تجمعات و راهپيمايي ها متوقف نخواهد شد و هرگونه تلاش براي جلوگيري از برپايي تجمعات بعد از بيانيه ژنو بي فايده خواهد بود و اعتراضات ادامه خواهد يافت و ملت مقاوم بحرين هيچ گاه کوتاه نخواهد آمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار