شوراي نگهبان با انتشار اطلاعيه‌اي، اقدام دستگاه‌هاي تبليغاتي وابسته به استكبار جهاني در اهانت به پيامبر اعظم (ص) را محكوم كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، متن اين اطلاعيه به شرح زير است:


انا لله وانا اليه راجعون

اقدام يك فيلم‌ساز آمريكائي در اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(صلوات الله عليه و آله وسلم) نمي‌تواند يك جسارت خودسرانه باشد.

چنانكه در ماجراي آتش زدن قرآن كريم هم شاهد بوديم، دستگاه حاكم بر ايالات متحده آمريكا نه تنها با كشيش‌هاي افراطي جسارت‌كننده به قرآن كريم، برخورد نكرد بلكه تلويحا از آنان حمايت نمود.

 اين اقدامات ديوانه‌وار زنجيره‌اي حاكي از عصبانيت مفرط استكبار جهاني و ايادي آن از علاقه شديد ملت‌هاي مظلوم و ستمديده به اسلام عزيز و حضرت رحمة‌للعالمين است.

انتشار اين فيلم موهن در حالي است كه مدتي قبل از، بنگاه سخن پراكني بي بي سي، وابسته به رژيم خبيث انگليس، در فيلمي به ظاهر مستند وجود مقدس آن بزرگوار را زير سؤال برد. دولتي كه پيشتر با حمايت علني از سلمان رشدي مرتد، دشمني آشكار خويش را با آن حضرت نشان داده بود. گو اينكه مستكبران و طواغيت زمان گمان مي‌كنند با پاشيدن خاك، مي‌توانند سيماي روشن خورشيد را خاموش سازند.

شوراي نگهبان ضمن محكوم‌كردن اين اقدام اهانت‌آميز، از نهادهاي مسئول و مدعي حقوق بشر در عرصه بين‌الملل، سازمان ملل و نيز سازمان كنفرانس اسلامي مي‌خواهد برخورد قاطع و سريع با اين اقدامات ضد بشري داشته باشند. همچنين به دولت‌هاي مستكبر هشدار مي‌دهد كه از خشم مقدس امت اسلامي و ملت‌هاي مظلومي كه فوج فوج به اسلام مي‌‌آورند، در امان نخواهند بود.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار