آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: از همه مسلمانان درخواست می کنیم که در مقابل این توطئه سران استکبار و اسرائیل ساکت ننشینند و جواب دندان شکنی به دشمنان باید بدهند تا دیگر به فکر توهین به مقدسات مسلمانان نباشند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خوددر مسجد اعظم با اشاره به تولید فیلم موهن برعلیه نبی مکرم اسلام اظهارداشتند: سران استکباردر دشمنی با مسلمانان راهی را در پیش گرفتند که در زمان رسول الله ابوجهل ها و ابولهب ها با پیامبر اسلام به دشمنی می پرداختند.
ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا جنبش بیداری اسلامی در کل جهان شده است ؛ افزودند : از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنان اسلام و قرآن با دسیسه های فراوان در صدد مقابله با انقلاب اسلامی برآمدند ، ولی همیشه با شکست مواجه شدند.
این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به ایستادگی قاطع حضرت امام راحل حماقت های دشمنان ادامه دادند : امام راحل با قاطعیت در مقابل سلمان رشدی ایستادند و حکم ارتداد آن کافر را صادر کردند و برای هعمه جهانیان ثابت کردند که حرکت های توهین به مقدسات اسلامی جریانی است که توسط استکبار جهانی برنامه ریزی و اجرا می شود .
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه سران استکبار و اسرائیل از بیداری اسلامی به وحشت افتادند؛ تصریح کرند : دشمنان و رژیم صهیونستی از بیداری اسلامی منطقه به وحشت افتاده است و ترس خودشان را از طریق رو آرودن به توهین مقدسات مسلمانان نشان می دهند .
ایشان با بیان اینکه مسلمانان ساکت نخواهند نشست ،ادامه دادند: از همین جا از همه مسلمانان درخواست می کنیم که در مقابل این توطئه سران استکبار و اسرائیل ساکت ننشینند و جواب دندان شکنی به آنها باید دادتا دیگر به فکر توهین به مقدسات مسلمانان نباشند .
این استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به اجلاس «نم» در تهران خاطرنشان کردند: همانطوری که در اجلاس تهران 120 کشور اذعان کردند رژیم صهوینتسی به پایان خط خود رسیده باید سران استکبار بدانند که با این حماقت ها نمی توانند گسترش اسلام که دین جهانی است را بگیرند ./س
برچسب ها: قم ، آخرخط ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.