دانشجويان در پايان تجمع اعتراض‌آميز خود در دانشگاه صنعتي اصفهان ضمن محكوميت اقدام اخيرصهيونيست‌‌ها در اهانت به مقدسات اسلام بيانيه‌اي را صادر كردند.

دانشجويان با تجمع اعتراض آميزخود در دانشگاه  صنعتي اصفهان ضمن محكوميت اقدام اخيرصهيونيست‌‌ها در اهانت به مقدسات اسلام بيانيه‌اي را صادركردند.

به  گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان ، بسیج دانشجویی، تشکل دانشجویی آرمان و شورای مسجد با تجمع در دانشگاه صنعتي اصفهان ضمن محكوميت اقدام شيطاني كارگردان صهيونيستي، آمريكايي در توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) و به آتش كشاندن پرچم مستكبران بيانيه‌اي را در پايان تجمع اعتراض‌آميز خود قرائت كردند.

متن بيانيه قرائت شده بدين شرح است:

بسمه تعالی

لَتَجِدَنَّأَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا﴿المائدة: ٨٢﴾

مسلماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيد ه‌اند، دشمن‌ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت.

بار دیگر ناله گوشخراش شیطان از حلقوم گوساله‌ی سامری بیرون آمده و باز هم قلوب مسلمین جهان را جریحه‌دارکرد. آمریکای جنایتکارو صهیونیسم شکست‌خورده که خود را در محاصره موج افکار بیدارشده‌ی مردم جهان می‌بینند و در مشکلات داخلی خود دست و پا می‌زنند، باز هم در مغزهای الکلی و آفت‌دیده‌ی خود فکر شوم دیگری را پرورانده و برای چندمین بار بستر توهین به پیامبر رحمت و دوستی، حضرت محمّد(ص ) را برای انسان‌های پست ورذیل فراهم كرده و در قبال این تحرکات حیوانی سکوت پیشه کرده‌اند. ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان سکوت دربرابر این اقدام دردمنشانه را جایز ندیده و اوج خشم ونفرت خود را در این بیانیه ابراز می‌داریم.

1. ما دانشجویان و دانشگاهیان مسلمان، فرزندان پیامبر مهر و دوستی بوده و احترام به ادیان الهی را از آموزه های دینی خود می‌دانیم. زنجیره پیامبران الهی از حضرت آدم(ع) تا نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) همگی پیام‌آور خداپرستی و نوع دوستی بوده و اهانت به هر یک از این انبیاء، اهانت به تمامی بشریت است.

2. امروز با گسترده شدن بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی منطقه بلکه در جای‌جای دنیا رایحه‌ی خوش اسلام ناب محمدی (ص) به مشام رسیده و به گفته ی رهبرعزیزمان این بیداری فصل تازه و تعیین کننده‌ای در سرگذشت امّت اسلامی گشوده است؛ در این بین آمریکا و صهیونیسم و کشورهای غربی که خود را در معرض نابودی دیده و درانقلاب‌های منطقه و همچنین توطئه سوریه سرخورده شده اند و راه فراری از این مهلکه برای خود نمی‌یابند، به اقدامات کثیف تن داده و عصبانیت خود را از بیداری ملت‌ها اینگونه نشان می‌دهند. امّا سران غربی بدانند زود باشد که در شعله‌های خشم مقدس ملت بیدار منطقه و جهان بسوزند و از صحنه‌ی روزگار محو شوند.

3.این توهین‌ها و اقدامات بی شرمانه دیگرازجمله کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان،نتیجه‌ تئوری غرب بوده که اینگونه چهره پلید و حیوانی خود را بروز داده است. آزادی بیانی که "دموکراسی و آزادی" در آن توهین به ادیان الهی و پیامبر میلیاردها انسان جای داشته ولی گفتگو در باب هولوکاست تقبیح شود، نه تنها آزادی نیست بلکه اسارت در بند شیطان است.از طرف دیگر باید دانست غرب کینه‌ مضاعف از اسلام عزیز داشته و ریشه‌ این کینه را باید در سیلی محکمی دانست که غرب ازاسلام و انقلاب اسلام خورده است.

 

4.ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی،امام خامنه‌ای،این احساسات دینی به‌وجود آمده در امت اسلامی را تقدیر کرده و به مدعیان حقوق بشر اعلام می‌داریم که برای احساسات مقدس بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان ارزش قائل بوده و هر چه سریعتر عاملان این بی شرمی تاریخی را مجازات نمایند. همچنین ما دانشگاهیان اوج انزجار خود را از برخی سران خود فروخته‌ی عرب از جمله خائن‌الحرمین سعودی و حکّام بحرین اعلام می‌داریم و به این غافلان هشدار می‌دهیم که مردم بیدار منطقه و کشورهای اسلامی، اسلام آمریکایی شما را به قتلگاه مال و ثروت و زندگیتان تبدیل كرده و به زودی قبله‌گاه مسلمین را از چنگال کثیفتان آزاد خواهند كرد.

5. در پایان ما دانشگاهیان صنعتی اصفهان خطاب به امت اسلامی و مردم کشورهای مسلمان اعلام می‌داریم که با حفظ روحیه‌ی انقلابی و شجاعانه‌ی خود علیه این نوع اهانت‌ها و گستاخی‌ها،هوشیاری خود را در برابر افکار و توطئه دشمنان حفظ کرده و اجازه‌ی سوءاستفاده‌های احتمالی را به طراحان این بازی کثیف ندهند.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ﴿الشعراء: ٢٢٧﴾

بسیج دانشجویی

جامعه اسلامی دانشجویان

تشکل دانشجویی آرمان

شورای مسجد

انتهاي پيام//

برچسب ها: اعتراض ، تجمع ، اصفهان ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار