معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : سند راهبردی آموزش و پرورش از یک سند بومی ، اسلامی و بر اساس آموزه های دینی به وجود آمده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  سید محمد جواد پور حسینی اظهار کرد : تاکنون تولیدات وزارت آموزش و پرورش جوابگوی نیاز جامعه اسلامی و مطالبات رهبر معظم انقلاب نبوده است ، به همین دلیل از این پس با استفاده از سند راهبردی ، شاهد ایجاد تحولات بزرگی در آموزش و پرورش خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 96 درصد از مدارس ابتدایی استان اصفهان تنها در نوبت صبح فعالیت می کنند خاطر نشان کرد :مدیریت زمان آموزش در مدارس از نکاتی است که وزارت آموزش و پرورش به آن توجه کرده و از این پس تنوع محیط های آموزشی مانند گردشگاه های علمی مد نظر این وزارتخانه قرار گرفته است .

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ساماندهی نیروهای آموزشی ، ارتقاء سطح شغلی معلمان ، هوشمند سازی و استفاده از کیف و کتاب الکترونیک را از جماله مواردی دانست که در راستای سند راهبردی نظام تعلیم وتربیت مد نظر قرار گرفته است.

وی در مورد دیگر اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به راهاندازی مدرسه اختصاصی قرآن برای نخستین بار در کشور اشاره کرد و گفت : در استان اصفهان 90 واحد آموزشی به برپایی ای کلاس ها اقدام کرده اند ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.