چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق 29 تا 31 شهریور ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مسعود اسلامی، دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق صبح امروز 25 شهریور ماه در نشست خبری این کنگره که در بیمارستان پارس برگزار شد اظهار داشت: آشنایی متخصصان قلب و عروق داخل کشور با آخرین دستارودهای علمی یکسال گذشته و بروز رسانی اطلاعات آنها مهمترین هدف برگزاری کنگره تازه های قلب و عروق است.

وی ادامه داد: آشنایی با مدرن ترین تجهیزات پزشکی دارویی و تشخیص بیماری های قلب و عروق و نیز آموزش ویژه به همکاران رشته پرستاری در زمینه مراقبت های بیماران قلبی از دیگر اهداف این کنگره بوده که هم اکنون جای آنها در کشور خالی است.

این متخصص قلب و عروق تصریح کرد: برگزاری کنگره های علمی علاوه بر اهمیتی که از لحاظ دانش دارند از لحاظ سیاسی هم حائز اهمیت بوده و باعث می شوند تصویری صحیح از پیشرفت های کشور برای متخصصان خارجی ترسیم شود.

اسلامی افزود: علی رغم جو منفی حاکم بر کشورهای خارجی که متخصصان و پزشکان را از حضور در ایران می ترسانند، آنها به ایران خواهند آمد و واقعیت و آرامش حاکم بر کشور را مشاهده می کنند.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب وعروق گفت: 17 سخنران خارجی از کشورهای آمریکا، انگلستان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، کانادا، المان، سوئیس در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی یاد آور شد: استنت های دارویی قابل جذب و درمان فشار خون مقاوم به دارو از طریق آنژیوگرافی و کشاله ران از موضوعات جدید مورد بحث در این کنگره است.

شایان ذکر است که چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق 29 تا 31 شهریور ماه امسال در پژوهشگاه نیرو واقع در شهرک غرب تهران برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.