دبیرخانه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی مستقر در رادیو قرآن و نیز دست اندرکاران و برنامه سازان رادیو قرآن طی بیانیه ای ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر (ص) را محکوم کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیوقرآن, در این بیانیه آمده است: یکبار دیگر دشمنی و اسلام ستیزی آمریکا و اسرائیل در قالب اثری ضد بشری و منافی با بدیهی ترین اصول انسانی و اخلاقی جلوه گر شد.
این بار فیلمی به تهیه کنندگی یک اسرائیلی صهیونیست در آمریکا تولید و پخش گردید که در آن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توهین می شود. پیامبری که پیام اصلی دین خود را محبت و دوستی و خوشبختی بشریت می داند و قرآن معجزه این پیامبر، هدایت و درستکاری را از سوی خداوند برای انسانها به ارمغان می آورد.
این اقدام نفرت انگیز آمریکایی به هیچ وجه از سوی مسلمانان و پیروان آن حضرت قابل بخشش نیست و اعتراض شدید مسلمانان سراسر جهان به این جسارت در روزهای گذشته بیانگر این واقعیت است.
از این رو اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی مستقر در رادیو قرآن و نیز دست اندرکاران و برنامه سازان رادیو قرآن ، ضمن محکومیت ساخت این فیلم موهن ضد اسلامی، به بانیان این حرکت نابخشودنی هشدار می دهد که تبعات این اقدام ضد اسلامی و توهین آمیز گریبانگیر آنان خواهد شد.
همچنین شایسته است کلیه اعضای عضو اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی با محکومیت این حرکت مشمئز کننده، به انعکاس احساسات جریحه دار شده یک و نیم میلیارد مسلمانان دنیا بپردازند./ي2
برچسب ها: اتحادیه ، رادیو ، اهانت ، محکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.