در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله حاج سید عزالدین حسینی زنجانی با صدور بیانیه ای این اقدام ننگین را محکوم کردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله زنجانی ضمن محکوم نمودن این جنایت تاکید کردند : در برابر چنین اقداماتی ملت های مسلمان نباید به محکومیت صرف اکتفا کنند بلکه در جنبه ایجابی نیز تلاش کنند. لذا از اهل قلم و هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و ادب و اندیشه انتظار می رود در قالب هنر و بهره گیری از توان بسیار بالای هنر و زبان هنری تا جایی که مقدور است شخصیت حقیقی و عظمت رسول الله الاعظم-ص- و زندگانی مبارک آن حضرت و تعالیم اسلام را به جهانیان برسانند .

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لتجدن اشد الناس عداوه للذین ءامنوا الیهود و الذین اشرکوا

با نهایت تاثر و تاسف بار دیگر مطلع شدیم که ایادی صهیونیزم جهانی و عمال استکبار به ساحت مقدس و نورانی نبی مکرم اسلام، پیامبر رحمت ، حضرت محمد مصطفی-صلی الله علیه و آله و سلم- در قالب فیلمی موهن و شرم آور جسارت کرده و قلوب مسلمانان جهان و بلکه تمامی حق جویان و آزادگان جهان را به درد آورده اند.

دست زدن به اعمالی چنین رسوا و شرم آور نشانگر کینه و بغض دیرینه و ریشه دار مستکبران از وجود نازنین رسول الله-صلی الله علیه و آله و سلم- از یک سو و استیصال و ضعف و زبونی آنها در برابر اسلام و قدرت فزاینده اسلام در سراسر عالم از سوی دیگر است.

اما ملت مسلمان مطمئن باشند و مستکبران نیز بدانند که چنین اقداماتی هیچ تاثیری بر گسترش روزافزون اسلام و محبوبیت جهانی پیامبر اکرم-ص- نخواهد داشت بلکه سبب خواهد شد که انسان های حقیقت جو درباره اسلام و پیامبر خاتم-ص- مطالعه و تحقیق کنند و بر اثر آن عده ای بسیار به اسلام جلب و جذب شوند . این جنایت عظیم قطعا محکوم است و اینجانب نیز آن را محکوم می کنم اما در برابر چنین اقداماتی ملت های مسلمان نباید به محکومیت صرف اکتفا کنند بلکه در جنبه ایجابی نیز تلاش کنند لذا از اهل قلم و هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و ادب و اندیشه انتظار می رود در قالب هنر و بهره گیری از توان بسیار بالای هنر و زبان هنری تا جایی که مقدور است شخصیت حقیقی و عظمت رسول الله الاعظم-ص- و زندگانی مبارک آن حضرت و تعالیم اسلام را به جهانیان برسانند.


برچسب ها: قدرت ، فزاینده ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.