بر اساس گزارش مرداد ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، اتوبوس بین شهری4212 مارال ،به عنوان باکیفیت ترین اتوبوس داخلی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در مرداد ماه سال جاری تنها سه اتوبوس از میان تولیدات داخلی مورد ارزیابی قرار گرفت که در این میان اتوبوس بین شهری4212 مارال با کسب 37.5 نمره منفی در جایگاه نخست ایستاد و به عنوان باکیفیت ترین اتوبوس داخلی انتخاب شد.

همچنین بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در مرداد ماه امسال اتوبوس بین شهری ولوو B9 با کسب 41.3 نمره منفی دوم شد و اتوبوس بین شهری 4212 نیز با کسب 41.7 نمره منفی به عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودرو در جایگاه آخر ایستاد.

لازم به ذکر است در این دوره رده‌بندی، از میان 21اتوبوس و مینی بوس تولید یا مونتاژ داخل تنها سه خودرو مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته ‌و سایر تولیدات در این بررسی حضور نداشتند.

طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و دو خودرو مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اندعب/.

برچسب ها: اتوبوس ، کیفیت ، رده بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار