رئيس شوراي اصناف کشور با بيان اينکه نمايشگاه هاي پاييزه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: نمايشگاه پاييزه مصلاي بزرگ تهران هم از 23 شهريور آغاز مي شود و تا آخر شهريور ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از راديو اقتصاد، قاسم نوده فراهاني گفت: 400 مرکز عرضه مستقيم در کشور براي عرضه توليد به مصرف تلاش مي کنند و علاوه بر کالاهاي پر تقاضاي آموزش (دانش آموزان و دانشجويان) محصولات غذايي مانند گوشت قرمز و مرغ ، برنج و شکر عرضه مي شود تا فرصت خوبي براي خانوارها فراهم شود.

فراهاني گفت: عرضه مستقيم از توليد به مصرف با تخفيف 10 تا 20 درصد تخفيف همراه است و بر کيفيت کالاها نيز نظارت جدي و دقيق داريم.

وي از شهروندان خواست: هنگام خريد حتما کالاي مورد نظر را با نمونه هاي معرفي شده انطباق دهند.

اين نمايشگاهها در شهر تهران در 5 نقطه (سازمان گوشت تهرانپارس، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت، پارک ارم و مصلاي تهران) است که نمايشگاه در چهار مرکز نخست از 15 شهريور آغاز شده است و در مصلاي تهران هم  از 23 تا 31 شهريور برگزار خواهد شد.

وي جلب رضايت مردمي را در اولويت توليدکنندگان دامست و گفت: در باره کالاهايي که توليد داخل دارد، اجازه عرضه مشابه  خارجي داده نمي شود.

ساعت نمايشگاه در تهران از 10 صبح تا 10 شب  است و در مرکز برخي استان ها شايد متناسب با شرايط اقليمي تغيير کند که در همان استان ها اطلاع رساني مي شود.

ايجاد تعادل قيمت ميان عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاههاست و توليدكنندگان كالا به صورت مستقيم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه مي کنند تا ارزان تر به دست مصرف کنندگان برسد./س
برچسب ها: نمایشگاه ، پاییزه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار