انتخابات نمايندگان استان چهارمحال و بختیاری در شوراي اصناف کشور در شهرکرد آغازشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنکاران شهرکرد:  معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: در اين انتخابات 45 شرکت کننده از 9 مجمع استان حق راي دارند.
عليرضا جيلان افزود: اين انتخابات 5 نفر داوطلب از سراسر استان چهارمحال و بختیاری داشت که دو نفر از صنوف توزيعي و خدماتي و 3 نفر از صنوف توليدي و خدمات فني بودند.
وی افزود: پس از برگزاري انتخابات و شمارش آراء، دو نفر با بيشترين تعداد آراء در بخش صنوف توزيعي و در بخش صنوف توليدي و خدمات فني انتخاب و معرفي مي شوند.
انتخابات شوراي اصناف کشور هر دو سال يکبار به منظور تقويت، بهسازي و نوسازي مجامع امور صنفي اتحاديه ها و اصناف کشور تشکيل مي شود.
اين شورا متشکل از نمايندگان هيئت رئيسه مجامع امور صنفي شهرستان هاي کشور است که به روش انتخابي و با رأي اعضاي هيأت رئيسه مجامع امور صنفي استان و با نظارت کميسيون نظارت مراکز استان انتخاب مي شود.
ارائه نظرات مشورتي به مجامع امور صنفي کشور برای اجراي صحيح قانون نظام صنفي و مقررات مربوط، بررسي و تحقيق در مورد وضعيت اصناف و سازمان هاي صنفي و بنگاه هاي کوچک ساير کشورها، تهيه آمار و اطلاعات از وضعيت اصناف و سازمان هاي صنفي کشور، برگزاري دوره هاي آموزشي در رشته هاي مختلف بازرگاني و اقتصادي،تنظيم بودجه و تراز نامه مالي ساليانه از جمله وظايف و اختيارات شوراي اصناف کشور است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.