مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آینه ادبیات عرفانی، دوم مهر ماه در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام محمد آفتابی گفت: این همایش یکی از مهمترین برنامه هایی است که برای چهارمین سال متوالی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی تعداد آثار ارسال شده به همایش را نیز 82 اثر اعلام کرد و ادامه داد: احتمال دارد در روزهای آتی این تعداد افزایش یابد.

آفتابی گفت: تعداد آثار ارسال شده به جشنواره در سال گذشته 64 اثر بوده و این میزان افزایش نشان دهنده پیشتازی ایرانیان در حوزه های علمی و فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: اگرچه بیشتر آثار ارسال شده از خود کرمانشاه می باشد، اما از شهرهای دیگر از جمله همدان، زاهدان، ایلام، سمنان، اردبیل، مشهد، تبریز، یزد، قم، شهرکرد، اصفهان، فارس، تهران، یاسوج و... نیز تعدادی اثر به جشنواره ارسال شده است.

آفتابی شناخت سیمای امام رضا (ع) در شعر غزنوی، شاخص های وجودی فردی و اجتماعی ایشان، سیره سیاسی و عرفانی آن حضرت در برخورد با فرق و جریانها و.... را از جمله مهمترین مباحث جشنواره امسال برشمرد.

وی با اعلام اینکه حدود 90 درصد آثار ارسالی به جشنواره در سطوح تحصیلات عالی از جمله دکترا و کارشناسی ارشد بوده اند، افزود: موضوع جشنواره امسال بسیار تخصصی بود، با این وجود استقبال خوبی از آن شد./ع



برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.