"عبدالعليم موسي" امام جماعت يکي از مساجد نيويورک گفت:« جريانهاي غربي ها حملات زيادي برضد اسلام انجام مي دهند. اين در حالي است که در غرب تلاشهاي زيادي براي پي بردن به ماهيت اسلام در ميان جوامع غربي در جريان است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني پرس تي وي، فعال آمريکايي تاکيد کرد تبليغ اسلام صحيح تنها راه مبارزه با اسلام هراسي غربي است.
غربي ها مي خواهند از ماهيت آموزه هاي اسلامي و پيامبر اسلام و مکه و مسائلي از اين قبيل مطلع شوند.
هرسال ميليونها نفر به مکه مي روند تا به مقام پيامبر اسلام و حضرت ابراهيم اداي احترام کنند. جريانهايي در غرب تلاش مي کنند جريانهاي اسلام هراسي را دنبال کنند و اقداماتي را براي همين منظور صورت مي دهند. نبايد نگران اين جريانها بود بلکه بايد تلاش کرد اسلام واقعي را به جهانيان نشان داد يعني همان کاري که اسلام همواره بر آن تاکيد داشته است. بايد اسلام را ترسيم و تبليغ کرد نبايد به تبليغات منفي افراد ديوانه و مجنون برضد اسلام توجهي نشان داد. نبايد هيچ زماني را براي اين منظور هدر داد. بايد از همه امکانات و توانمنديهاي بالقوه رسانه اي براي اين منظور بهره گرفت تا به جهانيان درباره واقعيتهاي اسلام واقعي اطلاع رساني کرد و اينکه مسلمانان صلح طلب هستند. بايد به جهانيان يادآور شد که مسلمانان در جوامع مختلف چه نقش مثبتي ايفا کرده اند. نبايد به تبليغات منفي مخالفان اسلام درباره اين دين توجه کرد جهانيان به تدريج به ماهيت واقعي اسلام پي مي برند و اينکه جريان صهيونيستي و سعودي ها به دنبال چه خواسته هايي هستند.»
اين فعال آمريکايي در ادامه افزود:« اسلام در غرب در حال فوران و گسترش است. هرچه برخي جريانها تلاش کنند دروغ پردازي بيشتري درباره اسلام انجام بدهند و بيشتر اين دين آسماني را تهديد کنند و به کشورهاي اسلامي تجاوز کنند، به همان نسبت گرايش پيدا کردن به اسلام و تعداد گروندگان به اين دين افزايش پيدا خواهد کرد. اين امر کاملا در آمريکا مشهود است. پس از وقوع حملات يازده سپتامبر و عمليات انتحاري، دروغ پردازي هاي زيادي درباره مسلمانان و اسلام مطرح شد اما نتيجه اين کار، گرويدن شمار بيشتري از آمريکايي ها به انجام تحقيقات درباره اسلام و گرايش پيدا کردن به اين دين بوده است. بنابراين، مي توان گفت افرادي که به اسلام حمله مي کنند در واقع به اين دين خدمت مي کنند زيرا درنهايت کارهاي آنها به نفع اسلام تمام مي شود و اين روند مصداق آيه شريفه است با اين مضمون که و مکرو و مکرالله و الله خيرالکافرين به اين معنا که آنها مکر و حيله کردند و خداوند نيز با آنها مکر کرد و بي ترديد خداوند بهترين نقشه گران است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار