فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" با وجود تلخي‌هاي بسيار در موضوع ،‌جاني تازه به سينماي بيمارگونه‌ي ايران داده است.

عزيز‌الله حاجي مشهدي،منتقد و مدرس سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم "كلاه قرمزي و بچه ننه" گفت:فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" در مقايسه با نمونه‌هاي قبلي خود،‌به لحاظ ساختاري داراي پراكندگي است و گذشته از جدي بودن فيلم، فضاي تلخي را به مخاطب منتقل  مي‌كند.
وي ادامه داد:‌فيلم به گونه‌اي است كه علاوه بر كودكان،بزرگسالان را نيز نشانه گرفته و اما هنوز جذاب و پركشش است.
حاجي مشهدي اظهار داشت:فيلم "كلاه قرمزي و بچه ننه" در اين بازار كم رونق وبيمارگونه‌ي سينماي ايران،‌جاني تازه به سينما بخشيده است.
وي ضمن اشاره به پرداخت مناسب و استفاده از عوامل فني و هنري فيلم "كلاه قرمزي و بچه ننه" افزود:فروش بالاي فيلم در مقايسه با فيلم‌هاي به ظاهر فاخري كه با هزينه‌هاي سنگين توليد شده ‌اند،به سابقه‌ي مجموعه‌ي كلاه قرمزي بر مي‌گردد.
جاجي مشهدي تصريح كرد:همدلي صميمانه‌ي ايرج طهماسب و حميد جبلي و همچنين وجود جذابيت‌هايي كه ريشه در غير تكراري بودن مضامين و تركيب كلي اثر است؛از نكات مثبت اين اثر محسوب مي‌شود.
وي اظهار داشت:شخصيت‌هايي چون "كلاه قرمزي" و" پسرخاله" در چند سال اخير خاطره‌اي دلنشين در ذهن كودكان باقي گذاشته است به طوري كه هنوز هم در ذهن‌ها يادآوري مي‌شود.
حاجي مشهدي خاطر نشان كرد:فيلمنامه خوب به تنهايي نمي‌تواند موفقيت يك اثر را تضمين كند و دليل موفقيت فيلم" كلاه قرمزي" در نسل امروز ،جذابيت‌هاي بصري،‌بازيها و ديگر عوامل فني فيلم است./ه

برچسب ها: کلاه ، قرمزی ، جانی ، تازه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.