دبير جشنواره كودك از علاقه خود به كودكان گفت و اظهار داشت:تا زماني كه لازم باشد در اين بنياد خواهم ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ساعاتي پيش نشست خبري بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و جوانان در بنياد سينمايي فارابي برگزار شد.
در ابتداي اين نشست سوالاتي از سوي خبرنگاران مبني بر استعفاي ميرعلائي عنوان شركت دبير جشنواره كودك در جواب پاسخ داد: تا پايان جشنواره فيلم كودك و نوجوان در بنياد سينمايي فارابي هستم،اما براي پس از آن فعلا برنامه اي نداريم.
وي افزود:گرچه من از ابتدايي كه وارد بنياد سينمايي فارابي شدم، متن استعفايم را به آقاي شمقدري دادم و گفتم: هر وقت نخواستيد كه من در اين مسئولين و اين جا باشم زيرا اين برگه را امضا كنيد.
در اين نشست ضمن رونمايي از پوستر جشنواره فيلم كودك و نوجوان تفاهمنامه اي نيز با يونيسف به امضا رسيد.
ميرعلائي اظهارداشت:جشنواره فيلم هاي كودك و نوجوان مهمترين رخداد سينمايي كشور است و در مهمان نيز مورد توجه قرار گرفته اميدوارم بتوانم پاسخگوي اين توجه باشيم.
دبير جشنواره بيست و ششمين دوره شعاره اين دوره جشنواره را "كودكان بانشاط،نوجوان آگاه خانواده پايدار" عنوان و اظهار كرد:ما موظف هستيم از ديگر كودكان و نوجوانان به سينما نگاه كنيم تا مسير خوبي را طي كنيم.
در ادامه اين نشست با حضور "آرميتا رضايي نژاد" و "عليرضا احمدي روشن"فرزندان شهداي اسلامي پوستر بيست و ششمين جشنواره بين المللي نسيم هاي كودك و نوجوان رونمايي شدو ميرعلايي ادامه داد:فرشي با موضوع خليج فارس در حال طراحي است كه توسط دانش آموزان به دبير كل سازمان ملل به ايشان اهدا مي كنيم.
ميرعلائي از برگزاري همزمان جشنوان كودك در 12 استان خبر داد: كه شامل بيش از 300 نمايش خواهد بود.
وي همچنين در خصوص بزرگداشت هاي اين دوره از جشنواره بيان كرد:بزرگداشت "مسعود كرامتي"،"سيروس حسن پور" و "گرگين گرگوريان كه در استوديو "بديج" برگزار مي شود و نكوداشت تمام فرزندان شهداي ترور كه بعد از انقلاب آغاز شده برگزار خواهد شد.
وي به ديگر برنامه هاي جشنواره اشاره كرد و گفت:مانند سال گذشته 50 هزار بسته فرهنگي را طي حركت كاروان هاي فرهنگي در مناطق مرزي توزيع خواهيم كرد و همزمان در مناطق زلزله زده حاضر خواهم شد و فيلم "كلاه قرمزي و بچه ننه" را نمايش مي دهيم.
دبير جشنواره همچنين تعداد مهمانان خارجي را نيز 75 نفر از 51 كشور عنوان كرد:جعفر گودرزي مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي نيز در ابتداي اين نشست به پيش فروش بليط ها از هفته آينده در اصفهان آغاز مي شود و در شش منطقه اصفهان به صورت همزمان، نمايش فيلم ها را خواهيم داشت./ه
برچسب ها: میرعلائی ، دلایل ، ماندنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار