رئيس اتحاديه نوشت افزار و لوازم مهندسي تهران اعلام کرد: کمبودي در عرضه لوازم و نوشت افزارهاي با کيفيت نداريم و بازار مانند سال هاي گذشته روند مطلوبي دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، عباس هدايتي در مصاحبه با این راديو تاکيد کرد: توليدات داخلي با کيفيت کشورهاي پيشرفته مانند آلمان هم رقابت مي کند و حتي بهتر هم است.

وي افزود: سازمان ملي استاندارد ايران نظارت جدي و دقيق بر واردات اين کالاها دارد و اتحاديه ما هم تلاش مي کند فعاليت واحدهاي توليدي و توزيع اين کالاها از نظم بيشتري برخودار شود.
هدايتي با اشاره به عرضه مستقيم نوشت افزارها در نمايشگاه هاي پاييزه اظهار داشت: عرضه به اندازه کافي است.

رئيس اتحاديه نوشت افزار و لوازم مهندسي تهران گفت: 90درصد کالاهاي بازار وارداتي و عمدتا از نوع  فانتزي و بقيه هم توليد داخلي است.

هدايتي افزود: اجناس توليد داخلي شامل مداد، خودكار، مدادرنگي و پاك كن است  که از اقلام اجناس اصلي مصرفي محسوب مي شود و با توليد خوب و كيفيت مناسب، مردم خود مشتاق خريد توليد داخلي هستند.

رئيس اتحاديه نوشت افزار و لوازم مهندسي تهران درباره برخي پرسش شهروندان مبني بر عرضه لوازم تحرير بي كيفيت خارجي در سطح شهر گفت : خوشبختانه موردي از فروش كالاهاي بي كيفيت داخلي يا خارجي نداريم و حدود 90درصد كالاهاي وارداتي به صورت اشكال و طرح هاي فانتزي است و در داخل هم توليد اجناس فانتزي در اين بخش وجود ندارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار