با اجرای پروژه ای از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، محور ارتباطی گچساران به گناوه دو بانده و مسیر فعلی از تقاطع (چهار راه) بی بی حکیمه تا گناوه تعمیر اساسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان این محور که استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می کند هم اکنون دارای جاده یک بانده و کم عرض با پیچ های تند و غیر ایمن است.

اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه مهم عمرانی بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال است که از سوی وزارت نفت تامین می شود و مدت زمان اجرای آن حدود 5 سال پیش بینی شده است.

عملیات اجرایی این طرح که در قالب دو پروژه تعریف شده است شامل احداث جاده جدید از گچساران تا چهار راه بی بی حکیمه در 5 قطعه به همراه احداث پل جدید بر روی رودخانه زهره به طول 280 متر و تعمیرات اساسی جاده فعلی از چهار راه بی بی حکیمه تا گناوه در 3 قطعه خواهد بود.

کار طراحی و مطالعات مهندسی جاده از گچساران تا چهار راه بی بی حکیمه و تعمیرات اساسی جاده فعلی از چهار راه بی بی حکیمه تا گناوه تهیه و پس از اخذ برآورد و انجام مراحل تایید نهایی نسبت به انجام تشریفات مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی اقدام می شود.

پروژه چهاربانده کردن محور گچساران تا چهار راه بی بی حکیمه و پروژه تعمیرات اساسی جاده فعلی از چهارراه بی بی حکیمه تا گناوه در مجموع به طول 135 کیلومتر یکی از ده ها پروژه عمرانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که با هدف رفاه ساکنان واقع در گستره عملیاتی این شرکت در برنامه این شرکت قرار دارد/ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.