معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اولویت‌های کاری بخش تعاون در آذربایجان‌غربی باید شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد در جمع اعضای اتاق تعاون استان اظهار داشت: با شناسایی اولویت‌های کاری بخش تعاون باید با برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی بیشتر این اولویت‌ها عملی شوند.

وی با تاکید بر ارتقای جایگاه اتاق تعاون، ترسیم درست نقش تعاون در حوزه‌های مختلف اقتصادی را ضروری دانست و افزود: با ترسیم یک نقشه راه صحیح و اصولی می‌توان جایگاه اتاق تعاون را تقویت کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود افزود: کارکردهای تعاونی‌های مصرف در استان باید تغییر یابد.

وی یادآور شد: در صورتی که تعاونی‌های مصرف وارد سامانه توزیع کالا شوند، می‌توانند در چرخه توزیع و نظارت بر آن به صورت موفق عمل کنند.

دیزج‌نژاد ادامه داد: باید با حل مشکلات موجود تعاونی‌های کارگری نیز فعال‌تر شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه بر مستحکم‌تر شدن حلقه‌های اتصال بین بخش خصوصی و حوزه تعاون با توانمندکردن بخش تعاون تاکید کرد.

دیزج‌نژاد خاطرنشان کرد: حوزه تعاون توسط بخش خصوصی تجمیع شده و سامان یافته است که باید روابط این دو بخش به هم نزدیک‌تر شود.

وی ترویج گرایش بخش خصوصی به سوی تعاون را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در این راستا تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور اصناف، حوزه صنعت و معدن و تجارت و همچنین حوزه کشاورزی با اتاق تعاون ضروری است.

دیزج‌نژاد همچنین موضوع آموزش را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: اتاق تعاون با انعقاد قراردادی با آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های استان نسبت به ارائه آموزش‌های لازم در سطوح مختلف اقدام کند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.