مدیركل ورزش و جوانان لرستان نیز با تبریك موفقیت ورزشكاران معلول و جانباز لرستانی در مسابقات پارالمپیك لندن گفت: كسب چهار نشان رنگارنگ توسط ورزشكاران لرستان در مسابقات پارالمپیك برای نخستین بار است كه در تاریخ ورزش این استان اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان فرهادنیكوخصال افزود:به منظور استقبال از این پهلوانان مراسم ویژه ای در نظر گرفته شده كه همزمان با ورود آنها به استان لرستان از فرودگاه خرم آباد آغاز و تا ورزشگاه تختی این شهر ادامه دارد.

وی برگزاری مراسم باشكوه استقبال از قهرمانان پارالمپیك لندن با حضور اقشار مختلف مردم از فرودگاه خرم آباد ، دور افتخار در سطح شهر خرم آباد و اجرای موسیقی سنتی را از جمله برنامه های استقبال از این پهلونانان لرستانی عنوان كرد.

مدال آوران لرستانی مسابقات پارالمپیك لندن روز دوشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه از طریق فرودگاه خرم آباد وارد استان لرستان شده و همزمان با ورود آنها مراسم ویژه استقبال از آنان در این استان آغاز می شود.

محسن كائیدی ، كامران شكری سالاری و فرزاد سپهوند از لرستان موفق به كسب چهار نشان طلا ، نقره و برنز مسابقات پارالمپیك لندن شدند./ع

برچسب ها: کسب ، پارالمپیک ، رنگارنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.