در هفته تعاون بيش از هزار طرح مورد بهره برداري قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شيخ الاسلام در هفتمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر كه امروز برگزار شد گفت: امسال درهفته تعاون در شرايطي سپري مي كنيم كه نسبت به سال هاي گذشته تفاوت چشمگيري داشته است.

نامگذاري امسال به سال ملي تعاون كه حكايت از اهميت و جايگاه نقش تعاوني ها در عرصه  هاي مختلف اقتصادي كشورهاي مختلف دارد.
وي ادامه داد: با توجه به ادغام 3 وزارتخانه، تعاون نه تنها از رونق نيفتاده بلكه نسبت به گذشته رشد و گسترش بيشتري داشته است كه اين  امر حاصل عملكرد خود تعاونگران است.

شيخ الاسلام افزود: با استفاده از ظرفيت هاي تعاوني مي توانيم ايران بهتري را پيش رو داشته باشيم و در طول دولت نهم و دهم بخش تعاون با يك جهش روبه رشد روبرو بوده است.

وي تصريح كرد: بانك توسعه تعاون در طول 7 سال گذشته 3 هزار و 300 ميليارد تومان تسهيلات به بخش تعاون اعطا كرده است.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: هفته ي تعاون بهانه اي است كه ضمن مرور عملكردها در صدد رفع موانع و مشكلات تعاون برآييم و برنامه هاي خود را در جهت بازسازي توسعه تعاون ارايه كنيم.

وي افزود: برگزاري جشنواره از مهمترين موضوعات تعاون است كه بايد فرهنگ و ترويج تعاون در بدنه اقتصاد كشور رونق يابد و مردم را نسبت به مسئوليت هاي تعاوني آشنا كنيم.

شيخ الاسلام در خصوص آخرين وضعيت اصلاح قانون تعاون گفت:‌ اصلاح قانون تعاون با مشاركت قانون تعاون تدوين نهايي شد و به دولت فرستاديم تا به تصويب برسد و همينطور سند توسعه تعاون را هم تدوين كرديم.

وي خاطرنشان كرد: امسال در عرصه تعاون بيش از هزار طرح مورد بهره برداري رسيد و بانك توسعه تعاون نسبت به سال گذشته بيش از 80 درصد تسهيلات ارايه داده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار