معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده زنان باردار در سطح کشور از حمایت‌های اجتماعی و همچین سبد کالایی دوران بارداری برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عبدالله عمادی امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: برنامه‌های ویژه‌ای را در این حوزه حمایتی تدارک دیدیم تا همچون کودکان زیر شش سال بتوانیم زنان باردار را نیز از بسته‌های حمایت‌های اجتماعی و سبد کالایی برخوردار کنیم.

وی گفت: در قالب جلسات شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دعوت از نهادهای زیر مجموعه همچون بهزیستی، کمیته امداد، مدیریت درمان، بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه روستاییان، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان‌ها، سازمان بازنشستگی، بانک رفاه، تعاون و صندوق مهر امام رضا (ع) در صدد ارائه گزارش و همچنین بررسی مسایل و مشکلات آنها هستیم.

عمادی افزود: با ادغام سه وزارتخانه مهم کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجموعه‌ای گسترده با فعالیت‌های متنوع شکل گرفته که بر اساس مصوبه مجلس موظف هستیم در این وزارتخانه مسئولیت سه وزارتخانه سابق را به حالت تجمیعی و ادغام شده در این وزارت تازه تاسیس انجام دهیم.

معاون وزیر تعاون در ادامه گفت: وزارت جدید دارای چهار معاونت تخصصی است که شامل معاونت تعاون، روابط کار، توسعه اشتغال و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به پنج وظیفه عمده و تخصصی حوزه رفاه اجتماعی افزود: در بخش اول وظیفه خود در صدد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در خصوص بیمه اجتماعی هستیم به طوری که تمام مجموعه‌های دخیل شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمانی، صندوق بیمه روستایی و سازمان بازنشستگی را عهده‌دار هستیم/ س

برچسب ها: اردبیل ، تعاون ، و ، رفاه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.