سازمان بنادر و دريا نوردي دهمين همايش بين المللي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي را با محوريت توسعه پايدار سواحل 8 تا 10 آذرماه در محل هتل المپيك تهران برگزار مي كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عليرضا كبريايي معاون فني سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به اينكه اين همايش به عنوان يكي از مهمترين و قديمي ترين رويدادهاي علمي در كشور و منطقه است گفت: با گردهمايي مهندسان، طراحان، دانشمندان و محققان در زمينه هاي تكنولوژيك، علمي، مديريت، برنامه ريزي و مسائل مربوط به سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي بستر لازم به منظور تبادل آخرين دستاوردها، تجربيات و نوآوري هاي علمي و اجرايي فراهم مي شود و اتاق فكري جهت ارتقاء دانش  مهندسي سواحل و بنادر را  ايجاد مي كند.

وي افزود: همچنين همايش سازه هاي دريايي عرصه اي بين المللي جهت نمايان ساختن توانمندي هاي محققان و متخصصان داخلي در راستاي همكاري هاي آتي فراهم و دانشجويان را با افق هاي جديد تحقيق و راهكارهاي روز جامعه دريايي آشنا مي سازد.

كبريايي افزود: تمام دوره هايي كه در همايش هاي قبلي برگزار شد مصوبات دولت را اخذ كرده بود و همچنين در همايش سال گذشته رونمايي از اولين مدل رياضي- تجاري در كشور با دانش داخلي، رونمايي از اولين ربات زيردريايي توسط متخصصان داخلي و همچنين انتخاب دبيرخانه ICOPMAS از دستاوردهاي مهم همايش سال گذشته بوده است.

 وي خاطرنشان كرد: در دهمين همايش سازه هاي دريايي 27 نفر جزو اعضاي هيئت رئيسه و50 نفر كميته علمي در اين همايش حضور دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار