مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اعلام کرد: 2 هزار و 698 واحد مسکونی مهر که از سوی تعاونی‏ها ساخته شده، در این استان آماده تحویل است.






به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالمجید بامری امروز در سمنان یکی از مهم‏ترین ماموریت‏های واگذار شده به وزارت تعاون در دولت‏های نهم و دهم را مشارکت در اجرای طرح مسکن مهر دانست و این طرح را همچون انقلابی بزرگ در کشور دانست.

وی افزود: زمانی که اجرای این طرح از سوی دولت اعلام شد، هیچ وزارتخانه‏ای حاضر نبود زیر بار دستور رئیس جمهوری برود و این مسئولیت عظیم را برعهده گیرد اما وزارت تعاون وقت در این زمینه پیشگام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: در همین راستا، 117 تعاونی مسکن مهر در سطح استان سمنان تشکیل شد که از این تعداد، 57 تعاونی در شهرستان سمنان، 28 تعاونی در شهرستان شاهرود، 19 تعاونی در شهرستان دامغان، پنج تعاونی در شهرستان گرمسار و چهار تعاونی در شهرستان مهدیشهر به اقدامات ساخت و ساز در طرح مسکن مهر روی آوردند.

بامری اضافه کرد: با پیگیری‏های انجام شده و تشکیل تعاونی‏های مسکن مهر، 5 هزار و 774 واحد مسکونی در سمنان، 2 هزار و چهار واحد در شاهرود، یک‏هزار و 416 واحد در دامغان، 710 واحد در گرمسار و 420 واحد در مهدیشهر ساخته می‏شود.

وی اضافه کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر استان سمنان تاکنون 3 هزار و 742 واحد مسکونی در سمنان، یک‏هزار و 84 واحد مسکونی در شاهرود، 460 واحد مسکونی در دامغان، 60 واحد در گرمسار و 20 واحد در مهدیشهر تحویل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: در مجموع تاکنون 5 هزار و 366 واحد مسکونی به وسیله تعاونی‏های مسکن مهر استان سمنان در شهرستان‏های مختلف این استان به متقاضیان تحویل شده، 2 هزار و 698 واحد مسکونی آماده تحویل بوده و 2 هزار و 260 واحد دیگر در دست ساخت است.

بامری ادامه داد: عمر تعاونی‏های مسکن مهر از نظر کاری تا پایان شهریور ماه امسال است و آن دسته از تعاونی‏هایی که اعضایشان توان ساخت ندارند در اختیار اداره کل مسکن و شهرسازی یا در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در اختیار بنیاد مسکن استان سمنان قرار می‏گیرند و دیگر تعاونی جدیدی در این بخش تشکیل نمی‏شود.

وی مجموع واحدهای مسکن مهر احداثی توسط تعاونی‏های استان سمنان را 10 هزار و 24 واحد اعلام کرد و گفت: از این بین، تنها سه یا چهار تعاونی در سمنان با مشکلاتی مواجه هستند و اختلافات تعدادی از تعاونی‏ها نیز از طریق مراجع قضایی برطرف شد./ج1

برچسب ها: تحویل ، مسکن مهر ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.