استاندار مرکزی گفت: کارآفرینی فرصت ویژه‌ و مناسبی برای تحولات گسترده در کشور است و گسترش فرهنگ تعاون زمینه عدالت اجتماعی را در کشور فراهم می‌کند.

شعبانی‌فرد بعد در هفتمین جشنواره تجلیل از تعاون‌گران و کارآفرینان برتر استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک با اشاره به اینکه کشوری که فاقد کارآفرینی باشد و تولید علم نکند رو به زوال خواهد رفت، اظهار داشت: استعمارگران با تولید علم بر دنیا حکومت می‌کنند و با این شرایط باید در حوزه تولید علم در منطقه و خاورمیانه در تراز اول قرار گیریم.

وی با بیان اینکه تا چند سال گذشته بسیاری از اقلام را وارد می‌کردیم اما امروز در بسیاری از موارد به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: حرکت‌هایی که در حوزه هسته‌ای، پتروشیمی، صنایع، الیاف آب سنگین و... انجام شده و ما را به جایگاه ویژه‌ای در جهان رسانده که همه با همت، تفکر و اندیشه مردان این سرزمین است.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ تعاون که با اعتقادات ما نیز هم‌خوانی دارد باعث کارآفرینی، کاهش فساد و اشتغال پایدار در جامعه و افزایش توسعه و عدالت اجتماعی می‌شود، گفت: توزیع علم و ثروت با اشاعه فرهنگ تعاون باید عملیاتی شود چرا که این فرهنگ می‌تواند کشور را در حوزه اقتصادی به استقلال برساند و فلسفه اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

استان مرکزی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش تعاون برخوردار است که می‌تواند با تقویت این ظرفیت‌ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند./ب

برچسب ها: استاندار ، جشنواره ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.