نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: زمینه كار و تلاش در استان اردبیل بالا است و استاندار جدید اردبیل باید به الویت های تلاش و فعالیت در استان اردبیل توجه كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی  در جلسه تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید اردبیل افزود: استان اردبیل بعد از استان خراسان رضوی دارای قابلیت گردشگری و مسافرپذیری بالایی بوده و نیاز به برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های لازم برای پذیرایی از مسافران است.

وی وجود آب و زمین و اقلیم مناسب برای كشاورزی در استان را مناسب دانست و گفت: با آبهای جمع شده در سد خداآفرین و سد سبلان مشگین شهر می توان كشت و صنعت و باغ های میوه پررونقی در استان ایجاد كرد.

عاملی همچنین وجود قابلیت های بالای كشاورزی در جنوب استان را یادآور شد و افزود: با این پتانسیل ها می توان انقلاب كشاورزی در جنوب استان ایجاد كرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به قابلیت های غنی استان اردبیل گفت : با وجود این قابلیت ها ،سرانه استان نصف متوسط درآمد سرانه كشور است و مدیران و مسئولان باید از امكانات موجود در استان برای ارتقا درآمد سرانه مردم استفاده كنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه مدیریت منابع انسانی در استان را مورد تاكید قرار داد و افزود: انقلاب ما در سایه ایثارگریها و مجاهدت های انسان های پاك به دست آمده و پیشرفت كرده است و نباید انسان هایی كه افكار مادی دارند فرصت ها را از دست بدهند.

وی تعیین الویت های كاری در استان را وظیفه مدیریت عالی استان دانست و گفت : در این لحظات حساس به مدیریت توانمند درهمه عرصه های نیازداریم و مدیرارشد استان باید برنامه ریزی بلند مدت برای استان اردبیل داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین بر جذب اعتبار ملی ، توجه افزایش تولید گندم و سیب زمینی به عنوان محصولات عمده تولیدی در استان ، شناساسی و توجه به قابلیت غنی گردشگری استان اردبیل ، جلوگیری از دخالت ارباب قدرت در استفاده از منابع انسانی ، استفاده از ظرفیت های آب و خاك ، كلانگری در بحث مدیریت و نپرداختن به كارهای كوچك از سوی استاندار جدید اردبیل تاكید كرد./س

برچسب ها: اردبیل ، زمینه ، کار ، و ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.