سرمربی تیم کشتی پهلوانی مازندران خواستار توجه فدراسیون به برنامه زمان بندی برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها کشور برای افزایش کیفیت آن شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نادر صدیقی در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها کشور گفت: اکثر کشتی گیران فعال در این حوزه به علت زمان نامناسب برگزاری این مسابقات در این رقابت ها شرکت نکردند که این امرموجب افت کشتی پهلوانی کشور می شود.

صدیقی افزود: اکثر علاقه مندان به ورزش کشتی به علت برگزار نشدن لیگ کشتی پهلوانی به صورت منظمو نبود جوایز مناسب، به کشتی آزاد روی می آورند.

وی با انتقاد از شیوه جدید شرکت تیم ها در مسابقات کشتی پهلوانی، اظهار داشت: در گذشتهمربیان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها نفرات تیم ها را مشخص و نزدیک به زمان برگزاری مسابقات، اسامی را معرفی می کردند اما در حال حاضر اسامی کشتی گیران باید از یک ماه قبل به فدراسیون ارسال شود که در صورتآسیب یکی از افراد معرفیشده، تیم ها برای حضور در مسابقات دچار مشکل می شوند.

سرمربی تیم کشتی پهلوانی مازندران وضعیت باشگاه ها و امکانات کشتی پهلوانی در استان مازندران را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه باشگاهی در استان مازندران وجود ندارد که کشتی پهلوانی را آموزش دهد و تنها مربی کشتی پهلوانی این استان من هستم.

صدیقی در مورد امکانات این رشته ورزشی در مازندران گفت: به دلیل نبود باشگاه و تجهیزات در ورزش کشتی پهلوانی برای پرورش کشتی گیران حرفه ای، مجبور به استفاده از کشتی گیران آزادکار هستیم. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.