سرمربی تیم کشتی پهلوانی تهران گفت: کیفیت تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور بالاتر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سردار مولوی در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها کشور در مشهد، افزود: در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها کشور باید 30 تیم شرکت کنند که در این مسابقات فقط 13 تیم حضور دارند و به نظر می رسد اطلاع رسانی ضعیف در مورد برگزاری این مسابقات علت این امر است.

مولوی دلیل استفاده از بازیکنان لیگ در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک ها کشور را کمبود وقت دانست و  بیان کرد: بعد از پایان لیگ کشتی پهلوانی کشور، از سوی فدراسیون بخشنامه ای صادر شد مبنی بر حضور در مسابقات قهرمانی کشوری که استان ها مجبور به استفاده از بازیکنان لیگ شدند و در این میان حق برخی از کشتی گیران ضایع شد.

وی با اشاره به شرکت کشتی گیران آزادکار در این مسابقات گفت: در گذشته پیشکسوتانی مانند پهلوان قشنگ، توپچی و بنی اسد نیز در کنار کشتی آزاد تمرین کشتی پهلوانی می کردند.

سرمربی تیم کشتی پهلوانی تهران در ادامه از کیفیت ضعیف لیگ کشتی پهلوانی کشور ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: لیگ امسال کم فروغ بود و امیدوارم شاهد بهتر شدن این لیگ در آینده باشیم.

مولوی وضعیت کشتی پهلوانی در استان تهران را خوب توصیف کرد و افزود: با حضور رییس جدید هیأت، کشتی پهلوانی استان حرکتی رو به جلو داشته است که ادامه این امر نیاز به حمایت مالی دارد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.