نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا از اوضاع نابسامان اقتصادي در دولت باراک اوباما انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، ميت رامني در نطقي انتخاباتي در آمريکا بر ضرورت تقويت اقتصاد آمريکا تاکيد کرد و گفت:خبرهاي بدي وجود دارند اما من به آن سوي خبرهاي بد نگاه مي کنم و به ادامه ي مسير فکر  مي کنم. اصولي که اين کشور بر اساس آنها بنا شدند همچنان الهام بخش مردم آمريکا و سراسر جهان است. اگر ما اين اصول را اعاده کنيم شما شاهد رونق دوباره ي اقتصاد آمريکا خواهيد بود که باعث تقويت ارتش آمريکا و باقي ماندن آن به عنوان قويترين ارتش دنيا خواهد شد. دنيا وابسته به يک آمريکاي قوي است.

وي افزود: آمريکا بايد پيشتاز باشد. درباره اصول مربوط به آزادي و مسئوليت فردي و کرامت هيچ ترديدي نيست. اين اصول بايد با صداي بلند و واضح بيان شوند.رئيس جمهور آمريکا چهار سال پيش اهدافي را تشريح کرده بود که به آنها عمل نکرد. وي به معدودي از وعده هايش عمل کرد. وي گفت که درآمد مردم را افزايش مي دهد اما ميزان درآمد خانوادههاي آمريکايي پنج هزار دلار کاهش يافته است. امروز 23 ميليون آمريکايي بيکار هستند.

وي افزود: اگر باراک اوباما بار ديگربه عنوان رئيس جمهور آمريکا انتخاب شود همان کارهاي چهار سال گذشته دولت اوباما تکرار خواهد شد که مردم آمريکا به اين مسئله "نه" خواهند گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار